اینستاگرام مشکل کرش کردن نرم‌افزار اندرویدش را برطرف کرد

اینستاگرام با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود ضمن تایید مشکل کرش کردن نرم‌افزار اندرویدش اعلام کرد این مشکل با ارائه آپدیتی برطرف شد.

اینستاگرام مشکل کرش کردن نرم‌افزار اندرویدش را برطرف کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روز های اخیر کاربران نرم افزار سیستم عامل اندروید اینستاگرام در سراسر جهان از کرش کردن نرم افزار این شبکه اجتماعی گزارش های بسیاری داده اند و از این موضوع احساس نارضایتی کرده اند. حال اینستاگرام با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود این موضوع را تایید کرد.

طبق گزارش کاربران اندروید، زمانی که نرم افزار اینستاگرام را باز می کنند پس از چند لحظه از نرم افزار خارج می شوند. اینستاگرام در توئیتر خود علت وجود این مشکل را ذکر نکرد اما وجود مشکل مذکور را تایید و اعلام کرد که با انتشار آپدیتی مشکل کرش کردن نرم افزار را رفع کرده است.

کاربران پس از وجود این مشکل به نشانه اعتراض، در پلی استور به نرم افزار اینستاگرام امتیاز یک ستاره دادند. به نظر می رسد کاربران گوشی های سامسونگ بیشتر از سایرین با این مشکل مواجه بوده‌اند. اگر شما نیز با چنین مشکلی مواجه هستید، برای رفع آن نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق فروشگاه های نرم افزار به روز رسانی کنید.

اگر پس از به روز رسانی همچنان مشکل مذکور را داشتید، نرم افزار را حذف و سپس دوباره آن را دانلود و نصب کنید.

اینستاگرام مشکل کرش کردن نرم‌افزار اندرویدش را برطرف کرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار