«همه می‌آییم»/ واعظ مهدوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حکومت‌های عربی درصدد حمایت از رژیم صهیونیستی و ترویج ایران هراسی هستند

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: برخی از حکومت‌های عربی حمایت از رژیم صهیونیستی و ایران هراسی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

محدرضا واعظ مهدوی مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در گفتگو با خبرنگاز حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار کرد: روز جهانی قدس، روز همبستگی ملل اسلامی با مردم فلسطین است و امسال این راهپیمایی از آن جهت که ابعاد اشغالگری رژیم صهیونیستی در فلسطین بسیار وسیع‌تر و گسترده‌تر شده است،  اهمیت بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون سابقه نداشت که در یک روز نزدیک به ۶۰ نفر را به گلوله ببندند و رژیم صهیونیستی در این مدت جنایت‌های بسیار گسترده‌ای را انجام داده است، افزود: در حال حاضر شرایط به نحوی است که همه جناح‌های فلسطینی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی به اعتراض برخواسته‌اند و در این میان برخی از کشورها و حکومت‌های عربی که حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را در دستور کار خود قرار داده‌اند، سعی دارند که برای امنیت بخشیدن به رژیم صهیونیستی، ایران هراسی را ترویج کنند که نقشه‌های آن‌ها افشاء و برملا شده است.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با بیان اینکه ابعاد توطئه دشمنان علیه ایران آشکار و روشن شده است و این ویژگی منحصر به فرد روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته است، افزود: روز قدس امسال در شرایطی برگزار می‌شود که پرده ریاکاری بسیاری از کشور‌های عربی که به دنبال جایگزین کردن ایران هراسی به جای مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند، افشا شود.

واعظ مهدوی گفت: آمریکا به صورت کاملا روشن، خود را به ایران نشان داده است. راهپیمایی روز قدس، پاسخ محکمی به توطئه‌های استکباری و همچنین پیام همبستگی مسلمانان در سراسر کره زمین است و در این راهپیمایی افرادی که با ظلم مخالف هستند و با نابرابری اجتماعی مبارزه می‌کنند، شرکت دارند.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: جناح بندی امروز جهان، جناح بندی کسانی است که ظلم می‌کنند و یقینا ملت ما و همه ملت‌های مستقل دنیا در جناح مظلومان قرار دارند و راهپیمایی روز قدس، پیام همبستگی همه مستضعفان در برابر مستکبران جهان به ویژه رژیم اشغالگر است تا پیام یاری مظلومان و دشمنی با ظالمان را که کلام حضرت علی (ع) است، به جهانیان ابلاغ کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار