جستجوها برای یافتن کودک منوجانی وارد روز نهم شد/ پویش مردمی در جستجوی امیرحسین

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان منوجان گفت: پویش مردمی برای یافتن کودک گمشده منوجانی در کنار فعالیت دستگاه های، دولتی، امدادی و امنیتی آغاز شده است.

پویش مردمی درجستجوی امیرحسین گم شدهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمد حجتی پور فرماندار منوجان گفت: در کنار فعالیت نهاد‌های دولتی و نظامی، پویش مردمی برای جستجوی امیرحسین کودک ۸ ساله منوجانی ایجاد شده است.

وی افزود: جستجوی امیرحسین کودک ۸ ساله منوجانی در فضا‌های مجازی بازتاب زیادی داشته است و این مسأله سبب ایجاد پویش مردمی برای پیدا کردن این کودک شده است.

وی ادامه داد: دستگاه‌های دولتی و امدادی با تمام توان خود در کنار بسیج، نیروی انتظامی و پویش مردمی در جستجوی کودک گمشده هستند، ولی تا کنون هیچ سرنخی از این کودک بدست نیامده که جستجو‌ها تا پیدا شدن این کودک ادامه دارد.

فرماندار منوجان گفت: سه پسر بچه از اهالی روستای پاتک نودژ منوجان صبح روز یکشنبه از خانه به قصد تفریح در کوه‌های اطراف پاتک خارج شده که یکی از آن‌ها مفقود می‌شود و گزارش مفقودی توسط خانواده کودک روز دوشنبه هفتم خرداد از طریق تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر شهرستان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله یک تیم از امدادگران به منطقه کوهستانی اعزام می‌شوند، ولی با توجه به گستردگی منطقه یک تیم دیگر از منوجان و یک تیم از شهرستان کهنوج به منطقه کوهستانی اعزام شده و جستجو‌ها در روز اول تا ساعت ۹ شب ادامه داشت.

حجتی پور اظهار داشت: با توجه به موفق نبودن عملیات جستجو در روز اول، تماس با مسئول عملیات استان کرمان جهت هماهنگی تیم واکنش سریع انجام شد و روز دوم عملیات چهار تیم عملیات با ۲ قلاده سگ تجسس زنده یاب به منطقه کوهستانی اعزام شدند و به جستجو پرداختند.

وی ادامه داد: باتوجه به شرایط کوهستانی منطقه با پیگیری‌هایی که از طریق دفتر امنیتی و انتظامی استانداری و دستگاه هلال احمر کرمان انجام شد، یک فروند بالگرد هلال احمر نیز از کرمان عازم منوجان شد و عملیات جستجو از طریق بالگرد و تیم‌های تجسس زمینی ادامه پیدا کرد.

وی بیان کرد: سه پایگاه و یک حوزه مقاومت بسیج منوجان از روز اول تجسس در کنار گروه‌های جستجوگر مشارکت داشتند و امروز علاوه بر تیم‌های محلی و پویش مردمی یک گردان نیروی انتظامی از کهنوج و قرارگاه ابوذر در کنار نیرو‌های انتظامی منوجان برای جستجوی امیرحسین تلاش کردند.

فرماندار منوجان ضمن قدردانی از تلاش‌های مردمی در کنار دستگاه‌ها و نهاد‌های امدادی گفت: جستجو‌ها برای یافتن امیرحسین با تمامی امکانات ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

مفقود شدن کودک منوجانی به نهمین روز رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۴ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
وای من ک خیلی ناراحتم انشاالله بحق حضرت عباس این بچه صحیح وسالم پیدابشه.وای ازحال پدرومادرش
Germany
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
سرپرستان این بچه ها چنانچه مشکل پیش امده ناشی از کم توجهی انها بوده باید جریمه مالی زیادی بشوند .شاید مردم از ترس جریمه مالی بیشتر مواظب بچه هاشون باشند و انقدر بچه نیارند که دیگه بی خیال شون بشوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
انشاءالله به همین شبه های عزیز هرچه زودتر پیدابشه تا خانواده اش از ناراحتی بیرون بیاین.
آخرین اخبار