عدالت خواهی بین المللی؛

خروش اهوازی ها در روز جهانی قدس آغاز شد

مردم شهیدپرور و ولایت مدار خوزستان در آخرین جمعه ماه رمضان در گرمای شدید به پشتیبانی از مردم مظلوم فلطسین به خیابان ها آمدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مردم شهیدپرور و ولایت مدار اهواز بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به پشتیبانی از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور دارند.

خروش اهوازی ها در روز جهانی قدس آغاز شد

گرمای شدید و روزه داری مردم شهیدپرور اهواز مانع حضور آن ها در راهپیمایی نشد و باشکوه تر از سال های گذشته  و در اتحاد و همدلی بی نظیر به خیابان ها آمدند.

خروش اهوازی ها در روز جهانی قدس آغاز شد

پیر و جوان، کوچک و بزرگ و اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی حضور دارند و با مشت های گره خورده فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر صهیونیست سر می دهند.

خروش اهوازی ها در روز جهانی قدس آغاز شد

مردم اهواز با حضور در این راهپیمایی دیگر بار با مقام معظم رهبری و آرمان های شهدا تجدید بیعت می کنند و به جهانیان ثابت می کنند پشتیبان رهبر و انقلاب هستند و تا ابد اتحاد و همدلی خود را از دست نخواهند داد.

این راهپیمایی از مسجد آیت الله موسوی جزایری واقع در خیابان امام خمینی (ره) آغاز شد و به سمت چهار راه آبادان تا مصلی مهدیه امام خمینی (ره) ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

آغاز راهپیمایی روز قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.