امام جمعه مهران:

امام جمعه مهران مردم را به تقوای الهی دعوت کرد

امام جمعه مهران با دعوت مردم به تقوای الهی گفت: امام خمینی ره با تیز بینی و بصیرت تمام جمعه اخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامید و از حقوق مسلمانان در فلسطین اشغالی حمایت کرد.

امام جمعه مهران مردم را به تقوای الهی دعوت کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;حجت الاسلام زمانی موسوی  با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در روز ارتحال امام در مرقد امام (ره )بیان کرد:این بار هم مانند گذشته کلام با اقتدار و با معنا و استوار و کارشناسی شده مقام معظم رهبری در جمع مردم در روز ارتحال امام مشتی محکم به بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود .

وی اظهارکرد: توان دفاعی کشور نشان اقتدارملت ایران است و ما باید از تمام ظرفیتهای هسته ای و موشکی خود در مقابل دشمنان و زیاده خواهان استفاده کنیم چرا که این حق مسلم ملت شهید پر ور ایران است .

امام جمعه مهران با اشاره به کتاب های مختلف دینی در خصوص احقاق حقوق هم نوع خود افزود:ما به عنوان مسلمان در برابر درخواست کمک هر شخصی با هر دینی در مقابله با ظلم وظیفه داریم به یاری انها برومیم و در هر جای جهان باشد ما به کمک و یاری او خواهیم رفت و در مقابل ظالمان می ایستیم .

وی در پایان از نیروی انتظامی در خصوص مبارزه با اختلال گران نظم عمومی در مهران تشکر کرد و ادامه داد:امید است این برخوردها تداوم داشته باشد تا شهروندان در ارامش کامل زندگی کنند.

انتهای پیام/ د

حمایت از فلسطین اشغالی در راهپیمایی روز قدس

برچسب ها: نماز جمعه ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.