قدردانی نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار مازندران از مردم

نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار مازندران در پیام مشترکی از حضور مردم ولایتمدار مازندران در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار مازندران آمده است: حضور پرشکوه، حماسی و دشمن شکن مردم آگاه و روزه دار دیار علویان در راهپیمایی روز قدس بار دیگر عزم راسخ و اراده پولادین ملت بزرگ ایران اسلامی را در دفاع از مظلوم و مقابله با استکبار و صهیونسیم متجلی ساخت.

در این پیام تصریح شده است: مردم عزیز مازندران در این حماسه بی بدیل به ندای تاریخی امام راحل و منویات مقام معظم رهبری لبیک گفتند و فریاد مرگ بر صهیونیست‌ های کودک کش و آمریکای جهان‌ خوار را طنین انداز کردند.

در پیام نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران آمده است: شکی نیست این حضور شکوهمند بنیان خانه عنکبوتی صهیونیسم غاصب را متزلزل‌ تر و اراده ملت مظلوم فلسطین و مسلمانان ستمدیده منطقه را برای مبارزه با ظلم و استکبار مستحکم‌ تر خواهد کرد.

در پایان این پیام تاکید شده است: اینجانبان بر خود فرض می‌دانیم از شرکت پرشور، پرافتخار و مقتدرانه مردم شریف و فرهیخته استان که در حقیقت مدافعان راستین دفاع از ملت مظلوم فلسطین هستند، در این راهپیمایی باشکوه و تأثیرگذار تقدیر و تشکر نموده و در این ایام معنوی و مقدس از خدای رمضان عزت، سربلندی و عظمت اسلام و نابودی استکبار و صهیونیسم جهانی را مسألت می‌ نمائیم.

راهپیمایی روز قدس امسال در ۵۴ نقطه مازندران برگزار شد.

انتهای پیام/ م

قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

برچسب ها: قدس ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار