شانس بالای مهاجم آلمان برای رکورد شکنی در جام جهانی

توماس مولر مهاجم تیم ملی آلمان این شانس را دارد تا بهترین گلزن تاریخ جام جهانی شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابتهای جام جهانی 2018 از پنجشنبه در کشور روسیه آغاز می شود. در دوره گذشته این رقابتها میروسلاو کلوزه مهاجم تیم ملی آلمان موفق شد به تنهایی بهترین گلزن تاریخ رقابتهای جام جهانی شود و با 16 گل بالاتر از رونالدوی برزیلی 15 گله بایستد.

در این دوره نیز یک بازیکن دیگر از آلمان این شانس را دارد تا رکورد کلوزه را ارتقا دهد و از مرز 16 گل زده عبور کند. توماس مولر مهاجم ژرمن ها تاکنون دو جام جهانی را تجربه کرده و 10 گل نیز در این رقابتها زده است. مولر پنج گل در جام جهانی 2010 و پنج گل نیز در جام جهانی 2014 زده و اگر موفق شد رکورد گلزنی خود را در جام جهانی ها در این دوره بشکند و بیش از پنج گل به ثمر برساند می تواند آقای گل تمام ادوار جام جهانی شود.

شانس بالای مهاجم آلمان برای رکورد شکنی در جام جهانی

با توجه به گروه نه چندان دشوار آلمان در دور گروهی جام جهانی( مکزیک، سوئد و کره جنوبی) و احیا شدن توماس مولر 28 ساله در رقابتهای این فصل ، این بازیکن که بین مهره های ثابت یواخیم لوو در جام جهانی خواهد بود، می تواند شش گل یا بیشتر بزند و در کنار و یا بالاتر از کلوزه بهترین گلزن تاریخ جام جهانی شود.

انتهای پیام/

مولر در آستانه تاریخ سازی در جام جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار