فرماندار فیروزكوه گفت: رفع معضلات ترافیك و حمل و نقل نیازمند اقدام هماهنگ تمام دستگاه های متولی و حركت در راستای اهداف و ماموریت های تعریف شده است.

'سعید افشار نادری' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حمل و نقل و ترافیك یكی از عرصه های مهم كشور و از اموری است كه به نوعی زندگی آحاد جامعه به آن وابسته است.

وی گفت: گستردگی این حوزه در عرصه های ترافیك درون شهری و برون شهری، حمل و نقل بار، ایاب و ذهاب مسافران و ... لزوم اهتمام و تعامل هر چه بیشتر مسئولان و مردم را اجتناب ناپذیر ساخته است.
فرماندار فیروزكوه افزود: از جمله فعالیت های مهم در این عرصه تامین زیر ساخت های لازم حمل و نقل، توسعه راه ها، برطرف نمودن نقاط حادثه خیز، نصب علائم، مهیا كردن شرایط برای عبور و مرور ایمن و روان و ... است كه اقدامات بسیار خوبی نیز در سطح شهرستان انجام پذیرفته است.
وی با بیان اینكه صِرف تامین زیرساخت ها و امكانات و آنچه در عمل محسوس است به تنهایی برای رفع معضلات این حوزه كافی نیست، تصریح كرد: نهادینه ساختن فرهنگ ترافیك و حمل و نقل كه با ترسیم چشم انداز، برنامه ریزی در امور و بسیج امكانات فراهم می شود، شرط مهم دیگر پیشبرد اهداف و ساماندهی این عرصه است.
افشار نادری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان درپیش بودن ایام انتخابات نهمین دوره مجلس گفت: همه ما در قبال اجتماع خود رسالتی را بر عهده داریم كه به هیچ عنوان به جایگاه و ماموریت های اداری مرتبط نیست.
وی با بیان كلامی از مقام معظم رهبری كه 'دشمنان ما هیچگاه بیكار نمی نشینند و در جهت منكوب نمودن نظام مقدس اسلامی برنامه ریزی می كنند'، تاكید كرد: برای خنثی كردن نقشه های شوم بدخواهان لازم است مردم انقلابی و همیشه در صحنه ما حماسه ای دیگر خلق كنند كه به لطف خدا محقق خواهد شد.فرماندار فیروزكوه افزود: با نزدیك شدن به ایام انتخابات، مقام عظمای ولایت و مسئولان هر چه بیشتر به روشنگری و بصیرت دهی می پردازند و حضور حداكثری مردم در این عرصه، مشت محكمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان خواهد بود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.