سخنان مهم سردار سلیمانی درباره انتخابات لبنان +فیلم

سردار سرلشکر سلیمانی صفحه اینستاگرام خود را با انتشار سخنرانی شامگاه پنجشنبه خود درباره انتخابات اخیر لبنان به روز رسانی کرد.

سخنرانی سرلشکر سلیمانی درباره انتخابات لبنان +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار  حاج قاسم سلیمانی شامگاه پنجشنبه در اجتماع رزمندگان لشکر 41 ثارالله در بیت الزهرای کرمان حاضر شد و سخنانی ایراد کرد. فرمانده نیروی قدس سپاه در سخنرانی خود بابت پیروزی حزب‌الله لبنان در انتخابات پارلمانی این کشور ابراز خرسندی کرد و درباره تحلیل‌های غلط کشورهای عربی از این کشور گفت: این کشورهای عربی که نادان‌ها و نابخردها بر آن‌ها حاکم هستند، نظیف‌ترین و باافتخارترین جریان اسلامی را جزو لایحه تروریسم قرار دادند و نام‌هایی مثل نام سید حسن نصرالله را در لیست تروریست قرار دادند.

گفتنی است؛ وزیر کشور لبنان دوشنبه شب در یک نشست خبری نتایج رسمی انتخابات پارلمان این کشور را اعلام کرد. نهاد المشنوق، وزیر کشور لبنان گفت که همه اعضای دو لیست الوفاء و الامل در حوزه‌های دوم و سوم جنوب لبنان پیروز شدند. بر اساس نتایج اعلام شده «جریان ملی آزاد» به رهبری میشل عون و متحدانش از جمله حزب‌الله ۲۷ کرسی و حزب «المستقبل» به رهبری سعد حریری، نخست‌وزیر کنونی ۲۱ کرسی به دست آوردند. به این ترتیب حزب المستقبل در این انتخابات حدود یک سوم کرسی‌های خود را از دست داد. جنبش امل در مجموع ۱۶ کرسی، نیروهای لبنان (القوات اللبنانیه) ۱۵ کرسی و حزب‌الله ۱۳ کرسی به دست آورده و بقیه کرسی‌ها نیز میان چند حزب کوچک دیگر و احزاب مستقل تقسیم شد.

در ادامه بخشی از سخنرانی سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۴۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
آرزوی سلامتی برای سردار دل ها دارم
United States of America
حاجی
۱۳:۵۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
فدات سردار.پس چرا تلوزیون نشانشان نداد پس؟
آخرین اخبار