اجساد شناور مردگان روی آب پس از وقوع سیل در چین! +فیلم

پس از وقوع سیل در چین شناور شدن اجساد مردگان روی آب در خیابان‌های این کشور صحنه هایی دلخراش را رقم زد.

شناور شدن جسد مردگان روی آب پس از وقوع سیل در چین! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اجساد شناور چند شهروند چینی روی آب  که گفته می شود پس از وقوع سیل در اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند صحنه هایی دلخراش را در  خیابان های این کشور رقم زد. پس از بارش باران شدید روز جمعه در استان "گوانگدونگ" چین دست کم چهار ساکن محلی جان خود را از دست دادند. گمان می رود این افراد در اثر تماس با کابل های برق سقوط  کرده در آب دچار برق گرفتگی شده اند.

ویدئویی که منتشر شده است اجساد این افراد را در حالی که روی آب شناور است نشان می دهد. دو نفر از قربانیان مادر و دختری هستند که در نزدیکی یک ایستگاه اتوبوس در شهر "فوشان" چین دچار برق گرفتگی شدند. قربانی دیگر پسر نوجوان 17 ساله ای است که در شهر "گوآنژو" دچار حادثه شد. گفته می شود مرگ این نوجوان نیز در اثر تماس با جریان برق بوده است. تلاش گروه امداد پزشکی برای کمک به این نوجوان با  تنفس مصنوعی به جایی نرسید  و او نیز جانش را از دست داد. جسد دیگر مربوط به مردی است که در اثر برق گرفتگی در شهر " ژائوکینگ" جان خود را از دست داد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می شود در حالی که مامور پلیس پشت یک خودرو ایستاده تلاش می کند تا با یک چوب جسد را به محل استقرار گروه نجات بکشاند. این مرد بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما پزشکان نتوانستند جان او را نجات دهند.

مسئولان محلی با هشدار به ساکنان این استان سیل زده از آنها خواسته اند تا از دکل ها و کابل های سقوط کرده در آب فاصله بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک به برق گرفتگی از کمک به آنها خودداری کنند.

بیشتر بخوانید

صحنه ای عجیب که یک پزشک با آن روبرو شد + فیلم

انتهای پیام/

برق گرفتگی پس از وقوع سیل، جان چهار چینی را گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار