شجاعی: قول می‌دهم برای سربلندی ایران از تمام جان مایه بگذاریم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: قول پیروزی مقابل مراکش نمی‌دهم، اما قول می‌دهم برای سربلندی نام ایران از تمام جان مایه بگذاریم.

شجاعی: قول می دهم برای سربلندی ایران از تمام جان مایه بگذاریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از بازی ایران و مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: همه با می‌دانید جام جهانی بزرگ‌ترین تورنمنت ورزشی دنیا است و از بازیکنان باتجربه انتظارات بیشتری وجود دارد. بازیکنان جوان همیشه استرس زیادی برای این رقابت های مهم دارند و این مسئله برای ما که بزرگ ترهای تیم هستیم، سخت‌تر است.

***اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او ادامه داد: برای آغاز مسابقات آماده هستیم و منتظریم نخستین بازی مان شروع شود تا با نشان دادن توانایی های ملی ایران از بازی با مراکش امتیاز بگیریم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران درمورد اینکه با توجه به حضورش در سه دوره جام جهانی برای دیدار با مراکش چه قولی به مردم می دهد، اظهار داشت: همانگونه که گفتید سه دوره در جام جهانی شرکت کرده ام و از این سال‌ها تجربیات تلخ و شیرینی دارم. یاد گرفته‌ام هیچ وقت قول پیروزی ندهم اما به شما و مردم ایران قول می‌دهم برای سربلندی ایران و مردم کشورم از تمام جان مایه بگذاریم.

انتهای پیام/

اظهارات مسعود شجاعی درباره بازی با مراکش 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار