آموزش و پرورش محور جشنواره گل‌های محمدی و فاطمی استان مرکزی

پنجمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و فاطمی با محوریت آموزش و پرورش برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفرش به منظور بررسی پنجمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و فاطمی استان مرکزی برگزار ومقرر شد علاوه بر شهر تفرش روستا‌های این شهرستان هم در جشنواره حضور داشته باشند.

حجت الاسلام شفیعی مسئول دارالقرآن استان مرکزی دراین جلسه در خصوص پنجمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و گل‌های فاطمی در سطح استان مرکزی توضیحاتی را ارائه و تاکید کرد این برنامه با محوریت آموزش و پرورش برگزار شود.

حجت الاسلام شفیعی افزود: ۳۰ نفر از برترین‌های پنجمین جشنواره گل‌های محمدی و فاطمی استان مرکزی اول مرداد به رقابت‌های کشوری استان همدان اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام خدامی امام جمعه تفرش هم دراین جلسه با اشاره به وصیت نامه امام خمینی (ره) گفت: در دین مقدس اسلام به قیام برای خدا توصیه فراوانی شده است و اگر قیام برای خدا فراموش شود نگاه افراد به سمت خارج از کشور خواهد رفت.

حجت الاسلام خدامی با بیان اینکه بازوی قیام برای خدا وحدت است ومسلمین باید ید واحد باشند افزود: در اقتصاد و تولید نیاز به کار جهادی داریم تا باید انقلاب اسلامی برای کشور‌ها الگو شود.

انتهای پیام/ج

 

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفرش

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.