آماده باش اورژانس شیراز برای پوشش بازی‌های جام جهانی

رئیس اورژانس استان فارس از ارائه خدمات پزشکی به هوادارن فوتبال برای پوشش بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در بوستان آزادی شیراز خبر داد.

محمد جواد مرادیان رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اشاره به پخش بازی‌های جام جهانی، از استقرار یک تیم کامل درمانی با تجهیزات کامل پزشکی به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در محوطه بوستان آزادی شیراز خبر داد و گفت: نیرو‌های پرسنل اورژانس آماده ارائه خدمات به هواداران فوتبال هستند.

وی افزود: این استقرار‌ها از جمعه ۲۵ خردادماه آغاز شده است و تا پایان مسابقات جام جهانی ادامه خواهد داشت.

مرادیان تصریح کرد: همچنین یک دستگاه موتورلانس با تکنسین کد بانو، در آماده باش کامل است و آمادگی ارائه خدمات به شهروندان شیرازی را دارد.

رئیس اورژانس فارس در ادامه با آرزوی پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان، اظهار کرد: هموطنان در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی ضمن امکان تماس با شماره ۱۱۵، به پایگاه مستقر در بوستان آزادی مراجعه کنند.

گفتنی است ملی پوشان ایران در دومین دیدار ساعت ۲۱:۳۰ روز ۳۰ خرداد ۹۷ در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال می‌روند و در نهایت در سومین بازی خود در ساعت ۲۱:۳۰ روز ۴ تیر ۹۷ در سارانسک با یاران «کریستیانو رونالدو» پرتغالی و قهرمان اروپا دیدار می‌کنند.
انتهای پیام/ر

ارائه خدمات پزشکی به هوادارن فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.