اجرای 200 پروژه کمک بزرگ شهرداری به رویداد همدان 2018

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای 200 پروژه کمک بزرگ شهرداری به رویداد همدان 2018 است.

اجرای 200 پروژه کمک بزرگ شهرداری به رویداد همدان 2018  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مسؤولی در کشور کار اقتصادی انجام دهد خیانتکار است گفت: باید با اشرافی‌گری و فساد در جامعه مقابله کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه ایران مشکل دلار و ریال ندارد اظهار کرد: امروزه صادرات مس تا 80 درصد، پتروشیمی تا 100 درصد افزایش داشته و قیمت نفت که در بودجه 50 دلار در نظر گرفته شده بود به بالای 70 دلار رسیده است.

وی با تأکید بر رفع مشکلات کشور گفت: باید در مقابل تحریم‌های آمریکا ایستاد و خودکفا شد.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای به عمد کاری می‌کنند که در کشور مشکلات گوناگونی چون گرانی به وجود آید افزود: در مسائل کشور به هر سه قوه و در ابتدا نیز به مجلس نقد دارم.

حاجی‌بابایی بیان کرد: افراد خدمت‌گزار در جامعه بسیار هستند اما تعداد معدودی نیز طعم اشرافی‌گری را چشیده اند و کشور به سمتی پیش می‌رود که کار آن‌ها هویدا و پته‌هایشان روی آب خواهد افتاد.

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: پروژه‌های زورخانه بین المللی همدان و مجتمع آب‌رسانی امامزاده محسن جزء پروژه‌هایی است که مصوبات مجلس را دارد، بیمارستان هزار تختخوابی بنیاد بوعلی، برقی و سریع السیر کردن قطار همدان نیز امسال با سرعت در حال انجام است. 7 پروژه دیگر نیز هم چون موزه‌های معاصر و غرب کشور که متوقف شده بودند در حال انجام هستند.

حاجی بابایی بیان کرد: با همکاری نماینده بیجار قرار شده است راه آهن زنجان تبریز به همدان متصل و همدان به چهار راه ریلی کشور تبدیل شود.

وی با بیان اینکه برای پالایشگاه نفت همدان نیز پیمانکار مشخص شده است خطاب به فرماندار همدان بیان کرد: برای ورودی شهر جورقان، تهران و کرمانشاه اعتبارات مناسبی در نظر بگیرید.

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشستی که با رئیس میراث فرهنگی داشتیم مقرر شد به موزه غرب کشور که از سال 90 تاکنون با وجود داشتن اعتبارات سالانه متوقف شده است 17میلیارد و 500 میلیون تومان اختصاص دهند.

وی تصریح کرد: از میراث فرهنگی گلایه مند هستم زیرا پروژه موزه غرب تاکنون پیشرفتی نداشته است.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه 2هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی برای آب روستاها در نظر گرفته شده است گفت: سهم همدان از این اعتبار 70 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه همدان یک شهر گردشگری است گفت: در این شهر 4 معدن کار می‌کرد که باعث نابودی گردشگری شده بود که با هماهنگی‌های به عمل آمده این معادن تعطیل شدند.

حاجی بابایی در پیان نیز گفت: حلقه سوم شهر این هفته کلید خواهد خورد.

انتهای پیام/

200پروژه بزرگ توسط شهرداری در همدان2018

برچسب ها: شهردای ، رویداد 2018 ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.