با مخترعین ایرانی؛

خرید لباس تا انتخاب میز ناهار خوری را در سامانه‌های استارتاپی تجربه کنید

یکی از استارتاپ‌ها سامانه‌ای را طراحی کرده است که در آن می‌توانید لوازم خانه و لباس‌های خود را خریداری کنید.

 از خرید لباس تا انتخاب میز ناهار خوری در سامانه‌های استارتاپیبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و  همچنین خدمات ارائه شده از سوی استارتاپ‌ها بپردازد.

امروزه با گسترش فعالیت‌های افراد و بیشتر شدن ساعات کاری نمی‌توان به خرید رفت و وقت خود را برای چرخیدن در فروشگاه‌ها گذراند اما به تازگی بسیاری از استارتاپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌هایی شده‌اند که در آنها می‌توانید محصولات و وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنید.

همه وسایل زندگی خود را از یک سامانه خریداری کنید

به تازگی یکی از استارتاپ‌ها سامانه‌ای را راه‌اندازی کرده است که در آن می‌توانید لباس، کفش و لوازم خانه خود را خریداری کنید.

بسیاری از سامانه‌هایی که به فروش محصولات آنلاین مشغول هستند تنها در یک حوزه فعالیت می‌کنند، برای مثال یا لباس می‌فروشند یا لوازم خانه، اما این استارتاپ تمام وسایل را در کنار یکدیگر و در یک سامانه می‌فروشد.

برای خرید لوازم الکترونیکی، مبل، میز، ظرف، کفش، کیف، لباس و غیره می‌توانید به این سامانه استارتاپی مراجعه کنید همچنین از قابلیت‌های مثبت این سامانه تخفیف‌هایی است که برای محصولات خود در نظر می‌گیرد به گونه‌ای که شما می‌توانید محصولات داخل این سایت را به برخی از روزهای هفته و طی ساعاتی مشخص نصف قیمت واقعی آنها خریداری کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار