قاضی‌زاده هاشمی:

استکبار برای تطهیر چهره منافقین تلاش بیهوده نکند

سخنگوی فراکسیون حقوق بشر مجلس گفت: منافقین با استفاده از سوء مدیریت‌های اقتصادی در کشور نارضایتی را به ناهنجاری تبدیل می‌کنند.

استکبار برای تطهیر چهره منافقین تلاش بیهوده نکندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احسان قاضی‌زاده هاشمی سخنگوی فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر با اشاره به برگزاری اجلاس هر ساله منافقین با حمایت غربی‌ها در فرانسه تاکید کرد: استکبار برای تطهیر چهره منافقین تلاش بیهوده نکند چرا که آن ها در اذهان مردم ایران به عنوان تروریست شناخته می‌شوند و جایی در بین مردم ندارند.

وی تصریح کرد: تحرکات دی ماه سال 96 و اتفاقات چند روز گذشته بازار تهران نشان دهنده این است که منافقین تلاش دارند با استفاده از سوء مدیریت‌‌های اقتصادی در کشور نارضایتی را به ناهنجاری تبدیل کنند.

قاضی‌زاده ادامه داد: ایران برای پیگیری حقوقی جنایت‌های منافقین به دیوان کیفری بین‌الملل طرح شکایت خواهد کرد که در این مسیر هم افزایی و تلاش همه نهادهای ذی‌ربط به خصوص وزارت امور خارجه لازم است.

سخنگوی فراکسیون حقوق بشر مجلس اضافه کرد: رسیدگی دیوان کیفری بین‌الملل در مورد رسیدگی به شکایت‌ها مشمول گذشت زمان نمی‌شود، همانطور که دیدیم رادوان کاراجیچ جنایتکار جنگی صرب بعد از آنکه 9 هزار نفر بوسنیایی را در یک روز به قتل رساند پس از گذشت 20 سال در روستایی در حالی که در حال دامپروری و کشاورزی بود بازداشت و محاکمه شد.

وی با بیان اینکه منافقین در حال حاضر به مانند یک غده هزینه‌ بردار برای غربی‌ها هستند، ابراز داشت: آلبانی از فقیر‌ترین و ضعیف ترین کشورهای اروپایی و فاقد زیرساخت‌های اولیه مثل بزرگراه است که در ازای دریافت مبالغی هنگفت از آمریکا حاضر به پذیرش منافقین در آن کشور شده است.

قاضی‌زاده ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در حال تهیه اسناد قابل ارائه و دفاع در مجامع و دادگاه‌های بین‌المللی برای محاکمه سران منافقین است.

وی در پایان با اشاره به حادثه تروریستی سال قبل مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:مجلس با جدیت پیگیر وضعیت عاملان و محکومان آن حادثه تروریستی است و خواستار اشد مجازات برای محکومان این حادثه تروریستی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار