ابراهیمی: حسرت صعود روی دلمان ماند/ اگر آماده سازی بهتری داشتیم شرایطمان بهتر می شد

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: حسرت صعود به دور دوم جام جهانی روی دلمان ماند اما از عملکردمان راضی هستیم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امید ابراهیمی پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از رقابت های جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: برای به موفقیت رسیدن تیم ملی تمام تلاش خود را به کار گرفتیم. هرچند حسرت ناکامی از صعود به مرحله دوم جام جهانی 2018 روسیه روی دلمان ماند اما به دلیل تلاشی که انجام دادیم  از صمیم قلب راضی هستیم.

بیشتر بخوانید

او درباره استقبال پرشور هواداران اظهار داشت: می‌خواستیم  مردم بدانند  برای خوشحالی آنها و نشاندن لبخند روی لبشان،  با  دل و جان جنگیدیم. مردم همیشه به ما محبت دارند و امیدوارم از نتایج ما خوشحال باشند. انشاءالله در دوره بعدی جام جهانی بتوانیم از گروهمان صعود کنیم.

ابراهیمی در مورد نمایش خوب تم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا و پرتغال گفت: اسپانیا و پرتغال از تیم‌های بزرگ دنیا هستند و به هیچ وجه فکر نمی کردند شرایط ما تا این اندازه خوب باشد. با تمام توان تلاش کرده و توانستیم پتانسیل بالایمان را نشان دهیم.

هافبک تیم ملی درباره اینکه احتمال داشت در صورت برگزاری بازی های تدارکاتی مناسب شانس تیم ملی برای صعود به مرحله بعدی جام جهانی 2018 افزایش یابد، تصریح کرد: پس از هر مسابقه ای اما و اگر وجود دارد اما بدون شک اگر آماده سازی بهتری داشتیم، شرایطمان بهتر می شد. دیدید در هر سه بازی دقایقی طول می کشید تا با شرایط بازی آگاه شویم و به وضعیت بهتری برسیم.

انتهای پیام/

اظهارات امید ابراهیمی پس از بازگشت تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار