شکوری راد در همایش ملی خانه احزاب:

روحانی قدر رای مردم را ندانست و بعید می‌دانم که بتواند کاری انجام دهد/تحزب در حل مشکلات کشور نقشی ندارد

روحانی قدر رای مردم را ندانست و بعید می‌دانم که بتواند کاری انجام دهد/تحزب در حل مشکلات کشور نقشی ندارددبیر کل حزب اتحاد ملت گفت: روحانی قدر رای مردم را ندانست و بعید میدانم در بحران فزاینده امروز کاری بتواند انجام دهد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی  باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی شکوری راد دبیر کل حزب اتحاد ملت در همایش ملی خانه احزاب اظهار کرد:کشور ما در شرایط بحران فزاینده اقتصادی قرار دارد و از صحبت‌های دیشب رئیس جمهور هم می توان این امر را متوجه شد، شاید از سال ۹۶ و روی کار آمدن ترامپ مشکلات کنونی پیش بینی می شد.

وی افزود:ما با مردمی مواجه هستیم که منتظر جواب چه باید کرد هستند اما مسئولیت و عاملیت کجاست؟ بنده به عنوان دبیر کل یک حزب صراحتا می‌گویم که احزاب در حل بحران کشور ترسی ندارد.

شکوری راد تصریح کرد:ما اهالی تحزب در قبال سرنوشت مردم و کشور احساس مسئولیت می‌کنیم و صراحتا اعلام می‌کنم که اعتراض‌های مردمی که بر پایه برنامه ریزی احزاب نباشد خطرناک خواهد بود.

دبیر کل حزب اتحاد ملت گفت: ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا برای سازمان ملل و ۶-۱ تعیین تکلیف می‌کند و اروپایی حتی نمی‌توانند شرکت‌های خود را مجاب به همکاری با ایران کنند.

وی ادامه داد: وضعیت اقتصادی امروز حاکم در کشور اگر ما را به نفت در برابر غذا برساند دیگر مبحث اتتخابات، حقوق شهروندی و کرامت مهم نخواهد داشت.

شکوری راد خاطر نشان کرد:روحانی قدر رای مردم را ندانست و بعید می‌دانم در بحران فزاینده امروز کاری بتواند انجام دهد و در حال حاضر مقام معظم رهبری باید با ارائه راهکاری کشور را از مصیبت نجات دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۷ تير ۱۳۹۷
افرایش حقوق ها چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۷ تير ۱۳۹۷
چرا جلوی ورود کالاهای غیر ضروری به کشور گرفته نمیشه تا اوضاع تولیدات داخلی رونق بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۰۷ تير ۱۳۹۷
خدا بداد ما مردم برسه
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۷:۴۸ ۰۷ تير ۱۳۹۷
حقوق شما کارمندان اگرم بره بالا نهایتا پانصد هزار تومنه اما در برابرش یه کیسه برنج 300 هزارتومان بخری درضمن حقوق شما اگر مالیات کم کنی شارژ اب و برق کم کنی خونه نداشته باشی اجاره رو کنار بذاری هیچی دیگه داداش بدهکار شدی.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۹ ۰۷ تير ۱۳۹۷
سلامتی آقا صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۷ تير ۱۳۹۷
خدا کنه همه چیز ارزون شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۷ تير ۱۳۹۷
من الانم حقوقم 1100 است و کارمند هستم یعنی افزایش می یابد ؟
این افزایش حقوق از کی است ؟
آخرین اخبار