انجام ۱۵ مورد زایمان موفق در آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ فارس

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی فارس از انجام ۱۵ مورد زایمان موفق در آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ استان خبر داد.

انجام ۱۵ مورد زایمان موفق در آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ فارسمحمد جواد مرادیان رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اشاره به خدمات شبانه‌روزی اورژانس ۱۱۵ استان، گفت: با تلاش تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ مورد زایمان موفق در آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ فارس صورت گرفته است.

وی افزود: در سه ماهه نخست امسال ۵۹ هزار و ۳۰ ماموریت برای اورژانس به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۳ درصدی این ماموریت‌ها بوده ایم.

مرادیان  با اشاره به اینکه استان فارس در زمینه رسیدن بر بالین بیمار رکورددار است، ادامه داد: زمان رسیدن اورژانس به محل حادثه در شهر ۹ دقیقه و در جاده‌ها ۱۱ دقیقه است و همین امر موجب کاهش تلفات ناشی از حوادث شده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی فارس تصریح کرد: روز‌های آخر دوران بارداری، روز‌های حساسی است و هرگونه سهل‌انگاری می‌تواند جان مادر و کودک را به خطر اندازد بنابراین به مادران باردار توصیه می‌شود به محض آغاز درد‌های زایمانی به نزدیک‌ترین مرکزدرمانی محل خود مراجعه و در صورت هرگونه مشکل با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند.
انتهای پیام/ر

خدمات شبانه‌روزی اورژانس ۱۱۵ فارس به بیماران

برچسب ها: اورژانس ، درمان ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار