مشکل اصلی اسرائیل “مادر شهید مصطفی احمدی” است

خون مصطفی پمپاژ کرد روحیه ی شهادت طلبی را، اثبات کرد کثیف بودن شیشه های لنز آژانس انرژی اتمی را.

به گزارش وب گردی باشگاه خبرنگاران، وبلاگ آینده از آن حزب الله است در آخرین پست خود نوشت:

# وقتی بعد از یکی دو روز عدم دسترسی به نت، سراغ مجازستان بیایی و با انبوه خبرها و مطالب روبرو بشوی با خودت می گویی "اووووووه چقدر عقب موندم!!" و بعد احساس می کنی که انگار از یک سیاره ی دیگر به این زمین پرت شده ایی که از همه چیز پرتی. اما وقتی این بازه ی زمانیِ عدم دسترسی به نت می شود یک هفته کمی اوضاع فرق میکند. انگار آن یکی دو روز کم بوده باشد اما در یک هفته حباب مجازستان می ترکد و همه چیز را واقعی ببینی. می روی بین مردم، قاطی ملت و انگار زندگی برایت شیرین تر می شود. غم ها واقعا غم می شود و شادی ها واقعاً شادی و دغدغه ها واقعاً دغدغه. بعد از یک هفته دوباره رجوع به نت که می کنی قشنگ برایت عیان می شود که در این مجازستان همه چیز بیش از حد بزرگ نمایی می شود. چیزهایی دغدغه می شود که فی الواقع دغدغه نبوده و نیست بلکه نشخوار های ذهنی آشفته پشت یک سیستم است که به شدت اگزجره شده و جای دغدغه های ملت قالب می شود. و آنجاست که الحق بجای مجازستان می شود به اینجا فریبستان گفت؛ توهمستان حتی! مِنبعدازاین قبل از روشن کردن لب تابم حتماً زیر لب دعا می کنم اللهم احفظنی من التوهم.

# زیاد دور نبودم؛ آنقدر که حتی صدای انفجار را هم شنیدم و راستش بلافاصله بعد از اینکه علت انفجار معلوم شد پرپر شدن یک جوان دیگر ایرانی بوده زیرلب گفتم دمت گرم دشمن! باز هم حماقتت در خوب موقعیتی به داد ما رسید.

# معمولاً وقتی می خواستیم فشارهای زورگویان بر ایران عزیزمان را تحلیل کنیم سراغ "شعب ابی طالب" می رفتیم اما ره بر انقلاب در دیدار با مردم قم زاویه ی دید را از "شعب ابی طالب" به سمت بدر و خیبر بردند. جایی که می توان به جرات آنرا اوج اسلام نامید. و این تغییر زاویه قبل از همه چیز تلنگری بود برای خود ما که فریب حباب های مجازی را نخوریم و واقع نگر باشیم. به دور از بمباران های خبری و بدون هراس از سرزنش ملامت کنندگان سرمان را بالا بگیریم و از موضع اقتدار حرف بزنیم.

دقیقاً در همین حال و احوال دشمنی که لااقل در یک قرن گذشته هرگز اینقدر ضعیف نبوده و در عین حال هم هرگز اینقدر شاخ و شانه نکشیده کارش به جایی می رسد که دست به ترور کور می زند. حباب مجازی "تحریم نفت" و "تحریم بانک ملی" می تند اما منفعلانه و از موضع شکست؛ ترور کور و جوجه تروریستی انجام می دهد. عملیاتی که کلاس کاری ش برای منافقینِ بخت برگشته هم اُفت دارد. اما خوب، چه کند دشمن؟ کاری بجز این از دستش برنمیآید. و همین نمیچه کار هم صددرصد جواب معکوس برای ش داشت.

# خیلی مزمزه کردم که این حرف را بگویم یا نه؛ اما دل را به دریا می زنم و ضمن تشکر از طراحان این ترور می خواهم عرض کنم به نظرم خون مصطفی ده ها برابر بیشتر از خود مصطفی برای ایران مفید واقع شد. پمپاژ کرد روحیه ی شهادت طلبی را. اثبات کرد "خیبری بودن" ایران را و در موضع ضعف قرار داشتن دشمنانش را علیرغم اینهمه هاف و تروفشان. اثبات کرد مضحک بودن "سازمان ملل متحده" بخوانید "دول متحده" را. اثبات کرد کثیف بودن شیشه های لنز آژانس انرژی اتمی را. اثبات کرد نجابت ایران را در عدم مقابله به مثل و اثبات کرد خیلی مسائل دیگر را. البته طبیعتاً نه برای آنها که هنوز گرفتار حباب دور خودشان هستند.

آهان داشت یادم می رفت؛ حرف های مادر شهید احمدی روشن را شنیدید؟ مشکل اصلی بد خواهان این مملکت، نه علم و چند قلم خرید های شهید احمدی روشن، بلکه تفکرات مادر مصطفی است و لاغیر.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار