بازآفرینی شهری یکی از طرح های بسیار مهم دولت برای اشتغال زایی

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت : یکی از طرح های بسیار مهم دولت برای اشتغالزایی و ایمنی جان مردم بازآفرینی شهری است که به معنای اقدامات در بافت های فرسوده است .

بازآفرینی شهری  یکی از طرح های بسیار مهم دولت برای اشتغال زاییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمد  نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور پیش از بازگشت در گزارشی از سفر یک روزه خود به شهر کرمان گفت: در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان شرکت کردیم و با حضور دستگاه های مختلف بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: در شرایط جدید اقتصادی کشور برای آمادگی کامل اقتصاد کشور در مقابله با تهدیدات باید به حرکتهای مثبت شتاب داد.

نهاوندیان گفت: خوشبختانه صادرات غیرنفتی رشد خوبی داشته و توانسته تراز اقتصادی بدون اتکا به نفت را مثبت کند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور افزود: یکی از طرح های بسیار مهم دولت برای اشتغالزایی و ایمنی جان مردم بحث بازآفرینی شهری است که به معنای اقدامات در بافت های فرسوده است .

وی با اشاره به اینکه ایین نامه بازآفرینی شهری فضای پرشوری ایجاد می کند، گفت : اگر ساخت و ساز راه بیفتد بسیاری از صنعت ها نیز فعال می شوند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور همچنین به حضور خود در دانشگاه باهنر کرمان اشاره کرد و گفت:حضور در جمع فرهیختگان فرصت خوبی برای تبیین بیشتر شرایطی که در آن قرار داریم بود.

نهاوندیان خاطرنشان کرد: راه اندازی شورای عالی اقتصادی به دستور مقام معظم رهبری که سران سه قوه در آن وجود دارند فرصتی مناسب برای حرکت هماهنگ و پرشتاب سه قوه اقتصاد کشور است.

وی به معین های اقتصادی استان کرمان اشاره کرد و گفت: مفهوم مشارکت همه جانبه این است که بستری فراهم شود که همه ظرفیتهای نظام برای پیشرفت به کار گرفته شود و برای تحقق آن باید تلاش کرد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور افزود: بعضی از حرکتها در استان کرمان مانند رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار با توجه به گستردگی استان مانند قلعه گنج باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.

نهاوندیان معاون اقتصادی جمهوری پیش از بازگشت به تهران از دو واحد صنعتی بازدید کرد.


انتهای پیام/س

اجرای ایین نامه بازآفرینی شهری فضای پرشوری ایجاد می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار