پیشنهاد وسوسه کننده یووه به رونالدو

باشگاه یوونتوس ایتالیا حاضر است برای به خدمت گرفتن ستاره پرتغالی رئال مادرید،دستمزد وسوسه کننده ای به او بپردازد.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛یوونتوس آماده است تا با قراردادی 4 ساله و با دستمزد 30 میلیون یورو در سال کریستیانو رونالدو را از رئال مادرید به خدمت بگیرد.

پیش از این تتو اسپورت ایتالیا از علاقه "بانوی پیر" به مهاجم پرتغالی خبر داده بود و اکنون مارکا ادعا می کند که باشگاه ایتالیایی با رونالدو ی33 ساله به توافق شفاهی دست یافته است.

پیش از آن گزارش شده بود که رونالدو افزایش دستمزد پیشنهاد شده از سوی رئال مادرید را که با احتساب پاداش ها به مبلغ 32.5 میلیون دلار در سال می رسید، رد کرده است زیرا او می خواهد بدون هیچ قید و شرطی دستمزد ثابت بیش از 30 میلیون یورو داشته باشد.

علاوه بر این، گزارش شد که قهرمان فرانسه "پاری سن ژرمن" آماده با حقوق سالانه 45 میلیون یورو رونالدو را جذب کند. تیم های "منچستر سیتی"، "چلسی" و "آرسنال" هم از دیگر تیم های علاقمند به خرید رونالدو هستند. به گفته رسانه ها، رئال مادرید برای تسهیل خروج از رونالدو ،مبلغ فسخ قرارداد این مهاجم را به 120 میلیون یورو کاهش داده است.

کریستیانو رونالدو فصل گذشته در 44 مسابقه مختلف، 44 گل برای رئال به ثمر رساند و برنده لیگ قهرمانان شد. در جام جهانی 2018 نیز تیم پرتغال به مرحله یک هشتم نهایی رسید و برابر تیم اروگوئه شکست خورد. رونالدو در این مسابقات چهار گل به نام خود ثبت کرد.

بیشتربخوانید:


انتهای پیام/


30 میلیون یورو در سال برای رونالدو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار