طهماسبي: تصميم فدارسيون قابل احترام است/ وظيفه اصلي من قضاوت است

رئيس پيشين كميته داوران فدارسيون كشتي گفت: از آن جا كه وظيفه اصلي من قضاوت است از تصميم فدارسيون در بركناري ام ناراحت نيستم و به آن احترام مي گذارم.


علي اكبر طهماسبي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر خطيب سرپرست فدراسيون است و حق دارد با هر شخصي كه دوست دارد كار كند به همين دليل به تصميم وي احترام مي گذارم و براي بهمن طالبي در رياست جديد كميته داوران آرزوي موفقيت دارم.
وي درباره اين كه آيا تنزل درجه داوري اش از سوي فيلا و اشتباهات داوران در چند هفته گذشته ليگ بر كناري اش تاثير داشته گفت، در مورد تنزل درجه داوري كه بايد بگويم اين اتفاق هنوز قطعي نيست چرا كه تا زماني كه بولتن فيلا منتشر نشود هيچ موضوعي رسميت نخواهد داشت قضاوت داوران هم مشكلي نداشته و اعتراض تيم ها بي مورد بوده است.
طهماسبي تصريح كرد: در مدتي كه در كميته داوران حضور داشتم با تمام وجود براي بالا بردن سطح داوري كشور تلاش كردم كه كارنامه ام كاملا مشخص است و از اين پس نيز از هيچ كوششي براي موفقيت كشتي ايران دريغ نخواهم كرد.
رئيس سابق كميته داوران در پايان عنوان كرد: من قبل از آن كه بخواهم پستي در فدارسيون كشتي بگيرم يك داور بودم و وظيفه اصلي يك داور قبل از هر چيزي قضاوت است به آن عشق مي ورزم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار