رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور حداکثری و پر شور آحاد مردم به ویژه بسیجیان و جوانان و نوجوانان در پای صندق‌های رأی جوابی به همه توطئه‌های دشمنان است.

  به گزارش باشگاه خبر نگاران ،سردار محمدرضا نقدی اظهار داشت: جوانان و نوجوانان بسیجی آینده‌سازان انقلابند که باید با هوشیاری، بیداری، آگاهی و بصیرت خود در حمایت از ولی‌فقیه و رهبریت نظام در برابر توطئه‌های دشمن بپا خیزند.
وی افزود: حضور آنها در پای صندق‌های رأی جوابی به همه توطئه‌های دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب است. ==رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: جوانان و نوجوانان بسیجی با حضور سازمان یافته در پایگاه‌های مقاومت بسیج اعم از دانش‌آموزی و دانشجویی، مهندسی، محلات، مساجد، هنرمندان در قالب حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین که مهم‌ترین برنامه در سطح استان‌هاست نسبت به توطئه‌های دشمنان آشنا خواهند شد و آموزش‌های لازم تربیتی را در این حلقه‌ها طی خواهند کرد.
سردار نقدی یادآور شد: برنامه‌های تربیتی در قالب حلقه‌های شجره طیبه صالحین با هدف انسان سازی، تربیت صحیح اخلاقی و رفتاری آینده‌سازان انقلاب، کادر‌سازی برای انقلاب و پیشبرد اهداف اسلام با حضور بسیجیان خواهر و برادر در سنین مختلف و در رده‌های اقشاری بسیج در این حلقه در سطح کشور عضو هستند که هر روز به آمار آنها افزوده می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی امروز عاجزند و هیچ راهی به جز جنایت ندارند بیان کرد: آمریکا با اقدامات ناجوانمردانه و جنایتکارانه خود قصد برهم زدن جو سالم نظام و متشنج کردن جریانات سیاسی را دارد که جنایت 21 دی آمریکا سقوط آنها را نزدیک‌تر کرده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.