کارگاه آموزش نقل و انتقالات باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول برگزار شد

کارگاه آموزش نقل و انتقالات باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول امروز به میزبانی هتل آکادمی فوتبال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  کارگاه آموزش نقل و انتقالات باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول از ساعت ۹:۴۵ امروز(شنبه) با حضور سرپرست ها و مسئولان نقل و انتقالات باشگاه های لیگ برتری و لیگ دسته اول به جز استقلال و گسترش فولاد تبریز در سالن کنفرانس خبری هتل آکادمی فوتبال برگزار شد.

فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ همراه با فرشید طاهری، کارشناس این کمیته در نشست مذکور شرکت کردند.

کارگاه آموزش نقل و انتقالات باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول برگزار شد

طبق مصوبه جدید سازمان لیگ باشگاه ها برای تمدید قرارداد بازیکنان خود نیازی به اخذ مجوز از سوی کمیته تعیین وضعیت ندارند اما برای جذب بازیکنان جدید باید چنین مجوزی اخذ شود.

همچنین اعلام شد فسخ یکطرفه قرارداد بازیکنان با باشگاه‌ها و برعکس در این فصل امکان‌پذیر است و باشگاه‌ها در تنظیم قراردادها باید مسائل حقوقی را رعایت کنند.

سایپا، پیکان، ذوب آهن و صنعت نفت آبادان تنها تیم هایی هستند که اکنون مجوز ثبت قرارداد بازیکنانشان در کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ را در اختیار دارند.

سهمیه فیفا نسبت به فصل گذشته تغییر نکرده و هر باشگاه در صورت دراختیار داشتن جای خالی در فهرست بازیکنانش می تواند پس از پایان فصل نقل و انتقالات نیز ۳ بازیکن سهمیه فیفا(آزاد) جذب کند.

بازیکنان سهمیه فیفا یعنی نفراتی که که قراردادی با باشگاهی ندارند و یا تا ۱۲ شهریور ۹۷ قرارداد خود را با باشگاهشان فسخ کنند. باشگاه ها می توانند چنین بازیکنی را به عنوان سهمیه فیفا جذب کنند.

بازیکنان می‌توانند با دلایل ورزشی موجه مانند انجام بازی در کمتر از ۱۰ درصد مسابقات، حتی با ارسال یک پیامک به مدیر باشگاه قرارداد خود را به صورت یکجانبه با باشگاهشان فسخ کنند. باشگاه‌ها هم می‌توانند در صورت بروز رفتارهای غیراخلاقی و خلاف عرف جامعه قرارداد بازیکن‌شان را فسخ کنند.

انتهای پیام /

برگزاری جلسه کارگاه آموزش نقل و انتقالات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار