مسیر سد اکباتان گردش پذیر می شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای مسیر سد اکباتان طرح‌های گردشگری بسیار خوبی برنامه‌ریزی شده است.

مسیر سد اکباتان گردشگرپذیر می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  امیرخجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شروع کار چندین پروژه خصوصی و دولتی در مسیر گردشگری سد اکباتان گفت: در مسیر این سد طرح‌های گردشگری بسیار خوبی برنامه‌ریزی شده و طی چند سال آینده یکی از محل‌های گردشگری مردم همدان و دیگر نقاط کشور خواهد بود.

وی بابیان اینکه این طرح‌ها می‌تواند این مسیر را از رکود خارج کند، گفت: این مکان به یک محل بسیار زیبا و مناسب برای رهایی از تمرکز گردشگری‌ در محل‌هایی مانند بلوار ارم و مسیر گنجنامه در ایام تعطیل تبدیل می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توزیع اعتبارات چهار مسیر گردشگری همدان باید بر حسب جاذبه‌ها و ظرفیت‌های آن‌ها و به صورت عادلانه باشد، گفت: نباید در این شرایط کشور که کوچکترین خطایی باعث نا امیدی و بدبینی مردم می‌شود شائبه‌ای برای تخصیص‌های مسئله دار اعتبارات صورت بگیرد.

خجسته عنوان کرد: متأسفانه در مورد مسیر جاده ملایر و مسیر گردشگری سد اکباتان بی توجهی شده و با این که در این چند سال تخصیص‌های خوبی را برای این مسیر‌ها گرفته ایم اما با شرایط ایده آل و در خور مردم این مسیر فاصله‌ای بسیار داریم.

انتهای پیام/د.ا

سداکباتان گردشگر پذیر می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.