حضور داوران ایرانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا کاراته

۶ بانوی ایرانی در امر قضاوت رقابت‌های قهرمانی آسیا راهی کشور اردن شدند.

حضور داوران ایرانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا کاراتهبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پانزدهیمن دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا در رده بزرگسالان از روز جمعه ۲۲ تیر ماه با حضور ۳۱۲ ورزشکار از ۲۹ کشور به میزبانی اردن آغاز می‌شود و به مدت ۳ روز ادامه دارد.

بر همین اساس ۶ بانوی کشورمان برای امر قضاوت و حضور در کلاس‌های آموزشی راهی کشور اردن شدند و با آغاز مسابقات به عنوان داور در دیدار ها حضور خواهند داشت.

شهناز کریمیان، ام البنین مفیدی، سارا پاداش، آزاده بهزاد، فاطمه خانی نژاد و رزدا ضیا شهابی به عنوان داوران ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت می‌پردازند.

تیم داوری آقایان با 18 نماینده در کلینیک و مسابقات آسیایی اردن حضور یافت.

موسی جعفری، سیروس یزدانی، فریبرز جهانبخش، نبی اله امامدادی، آرین شاهین، مصطفی شاکرین، مجتبی امیرپناهی، محسن آذری، احمد علیپور، سلمان نادری، علی جمال محمدی، حسین حسینی، ایبد حیدر، مزدا صوفی، علی رحیمی علی آبادی، پویا دستمالچی، بهمن دهستانی، فرشید نیکبخت نیز در کلاس ها آموزشی داوری نیز حضور دارند و با آغاز مسابقات در بخش مردان به قضاوت می پردازند.

گفتنی است جواد سلیمی رئیس کمیته داوران کشورمان و عضو کمیته داوران فدراسیون جهانی و آسیا نيز به عنوان یکی از مدرسین و ممتحنین در استاژ و آزمون داوری آسیا حضور دارد.

تیم ملی کاراته کشورمان نیز در هر دو رده مردان و بانوان امروز سه شنبه ۱۹ تیرماه ساعت ۱۵ بعدازظهر تهران را به مقصد اردن ترک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

هروی: یکی از جوانترین تیم‌های ۲۰ سال اخیر را به اردن می‌بریم

تیم ملی کاراته بزرگسالان سه شنبه راهی اردن می‌شود

انتهای پیام/

قضاوت بانوان ایرانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار