تشکیل نیروهای تامین امنیت شهری ارتش در شمال افغانستان

برخی منابع خبری از تشکیل نیروهای تامین امنیت شهری ارتش برای مقابله با معترضان در ولایات فاریاب در شمال افغانستان خبر دادند.

تشکیل نیروهای تامین امنیت شهری ارتش در شمال افغانستانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، برخی منابع خبری از تشکیل نیروهای تامین امنیت شهری ارتش برای مقابله با معترضان در ولایات فاریاب در شمال افغانستان خبر دادند.

نقیب الله فایق، والی فاریاب گفت: دولت افغانستان برای به کنترل درآوردن اوضاع ناامن شهر قیصار در این ولایت پس از بازداشت نظام‌الدین قیصاری، نماینده جنرال عبدالرشید دوستم، نیروهای تامین امنیت شهری ارتش را در این ولسوالی مستقر کرد.

پس از بازداشت نماینده جنرال عبدالرشید دوستم در ولایت فاریاب از سوی نیروهای امنیتی، برخی ولایت ها شاهد تظاهرات ضد دولتی بود.

پیش ازاین عنایت‌الله بابر فرهمند، رئیس دفتر جنرال دوستم هشدار داد چنانچه نیروهای امنیتی افغان در برخورد با معترضان از سلاح استفاده کند با واکنش آنان روبرو خواهد شد.

به نوشته تسنیم، دولت کابل  درحالی از تشکیل نیروهای تامین امنیت شهری ارتش در شمال افغانستان خبر داده است که در روزهای گذشته تلاش نیروهای پلیس برای مهار اعتراض ها در شمال افغانستان نتیجه نداشته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار