بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از اردو تیم ملی کشتی بانوان

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اعضای تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به همراه  معاون توسعه ورزش، مسئول ورزش بانوان این اداره کل و رئیس هیئت کشتی استان با حضور در تمرینات تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان که در یزد در حال برگزاریست؛ با کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار، ضمن تقدیر از تلاش‌های تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان، برای اعضا آرزوی موفقیت و پیروزی کرد و گفت:  نتایج درخشان شما ورزشکاران در مسایقات جهانی  باعث غرور ملی می شود و هر ایرانی را به وجد می آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در ادامه با ابراز خرسندی از برگزاری این اردو در استان یزد و حضور ملی پوشان در شهر جهانی یزد اظهار داشت: امیدارم با فراهم بودن امکانات مناسب و میزبانی خوب از شما ملی پوشان، تمرینات خوبی را داشته باشید و خاطره خوبی از یزد برایتان به یادگار بماند.

شریعتی ادامه داد: یزد نیز در کشتی کلاسیک و آلیش دارای استعداد‌ها و پتانسیل‌های زیادی است که حضور بانوان یزدی در اردو‌های تیم ملی گویای این امر است و انتظار داریم بانوان یزدی با تلاش و درخشش در این اردو‌ها در میادین مختلف حضور پیدا کرده و برای کشور و استان یزد افتخار آفرین باشند.

لازم بذکر است اردوی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان از ۱۴ تیرماه آغاز  و تا ۲۲ ادامه دارد.

انتهای پیام/ غ

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از اردو تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان بازدید کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.