هشدار سفارت آمريکا به آمریکایی‌های مقیم لندن در پی سفر ترامپ به انگلیس

سفارت آمریکا در لندن به آمریکایی‌های مقیم این شهر هشدار داد در صورتی که در طول سفر ترامپ اعتراضاتی خشونت آمیز صورت گیرد، به خیابان‌ها و اماکن عمومی نیایند.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سفارت آمریکا در لندن روز سه‌شنبه به آمریکایی‌های مقیم این شهر هشدار داد در صورتی که در طول سفر دونالد ترامپ به انگلیس که روز پنج شنبه صورت می‌گیرد اعتراضاتی خشونت آمیز صورت گیرد، به خیابان‌ها و اماکن عمومی نیایند.

ترامپ روز پنج شنبه بعد از شرکت در نشست سران ناتو در بروکسل وارد انگلیس می‌شود در حالی که انتظار می‌رود هزاران نفر به خیل گسترده معترضان به سیاست‌های او در انگلیس بپیوندند.

 از جمله برنامه‌هایی که معترضان در نظر دارند اجرا کنند، نمایش تصویری از ترامپ در قالب نوزادی در حال گریه با لباس نارنجی است که قرار است با ویدئو پروجکشن بر روی دیوار بیرونی پارلمان انگلیس نمایش داده شود.

هر چند انگلیس، آمریکا را نزدیک‌ترین متحد خود می‌داند، اما برخی مردم انگلیس او را بی تربیت، بی ثبات و مخالف ارزش‌های خود در مسایلی عدیده می‌دانند.  بیش از ۵۰ هزار نفر طوماری را برای پیوستن به اعتراضات علیه او امضا کرده اند.

سفارت آمریکا در هشداری در وب سایت خود نوشت: اعتراضات متعددی برای روز‌های ۱۲ تا ۱۴ ژوئیه حول دیدار رئیس جمهور آمریکا از انگلیس برنامه ریزی شده است. انتظار می‌رود برخی از این اعتراضات جمعیت فراوانی را جذب کند و خیابان‌ها در ارتباط با این اعتراضات بسته شود.

این هشدار به شهروندان آمریکا توصیه کرد در خیابان‌ها آفتابی نشوند و در صورتی که به صورت اتفاقی در نزدیکی تجمعاتی بزرگ قرار گرفتند که ممکن است به خشونت کشیده شود، احتیاط کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار