سرمربي جديد تيم ملي كشتي آزاد گفت: مسئوليت سرمربي گري تيم ملي را پذيرفتم و مطمئنا عواقب آن را نيز مي پذيرم.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، رسول خادم، مديريتي تيم هاي ملي كشتي و سرمربي جديد تيم ملي كشتي آزاد عصر ديروز در جمع اردونشينان در خانه كشتي اظهار داشت: در اينكه كادر قبلي تيم ملي كشتي آزاد زحمات زيادي متحمل شده بود شكي نيست اما اين تيم براي موفقيت در المپيك نيازمند حمايت بيشتري است به همين خاطر به شكل كاملا مستقيم مسئوليت فني تيم را قبول كردم.
دارنده مدال طلاي المپيك افزود: اصلا اين موضوع مطرح نيست كه چون در مسابقات جهاني ما قبل المپيك نتايج خوبي گرفتيم نبايد در كادر فني تغييراتي انجام مي شد و قطعا در المپيك هم موفق هستيم.
من فقط به اين خاطر وارد گود شدم كه بتوانيم از اين تيم حمايت هاي بيشتري انجام بدهيم چون المپيك ميدان بسيار بزرگي است و بايد با اهداف و برنامه هاي بزرگي به سمت المپيك رفت.
قهرمان اسبق جهان در مورد وضعيت غلامرضا محمدي تصريح كرد: ترديدي نيست كه غلامرضامحمدي زحمات زياده كشيده و من هم سال ها به همراه وي همكاري داشته ايم و وظيفه خود دانستم كه از محمدي براي حضور در كادر فني دعوت كنم حال ديگر بقيه داستان دست خود محمدي است كه بپذيرد يا در خواست ما را رد كند.
خادم با اشاره به عملكرد مثبت بنا به تيم فرنگي ادامه داد: قصد نداريم هيچ تغييري را در تيم ملي كشتي فرنگي صورت دهيم چرا كه بنا مربي بزرگي است و در اين مدت عملكرد بسيار خوبي داشته است.
وي خاطر نشان كرد: حضور محمد طلايي و عليرضا رضايي هيچ خللي در تيم هاي نوجوانان و جوانان آزاد ايجاد نمي كند چرا كه انها مسئوليت اصلي خود را دنبال مي كنند و در كنار آن به ما نيز كمك خواهند كرد.
خادم در پاسخ به اين سوال كه آيا وي نگران عواقب نتايج كشتي در المپيك نيست اظهار داشت: از آنجايي كه با نيت كمك به كشتي وارد عرصه شده ام و نسبت به اين ورزش احساس دين مي كنم به هيچ وجه نگران عواقب كار نيستم و هر چه در المپيك روي بدهد مي پذيرم./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار