جام جهانی ۲۰۱۸؛

برترین بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی ۲۰۱۸

بهترین بازیکنان تیم ملی انگلیس در جام حهانی ۲۰۱۸ روسیه از نگاه هواسکرد در آستانه بازی نیمه نهایی جام جهانی مشخص شدند.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی به پایان جام جهانی 2018 روسیه  نزدیک می شویم که امشب حریف تیم ملی فوتبال فرانسه در فینال این مسابقات مشخص می شود. تیم های ملی فوتبال انگلیس و کرواسی در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018 به مصاف هم می روند.به همین بهانه سایت اسکای اسپورت 5 بازیکن برتر تیم ملی انگلیس را معرفی کرد. این بازیکنان به شرح زیر می باشند.

کی ران تیریپیه

دفاع راست تیم ملی انگلیس به عنوان یکی از استعداد های شگفت انگیز جام جهانی 2018 شناخته شده است. مدافع تیم تاتنهام در بازی انگلیس مقابل تونس و برد تیمش تاثیر زیادی داشت.او در گوشه زمین و کنار خط سرعت فوق العاده ایی دارد و تنکیک کافی برای از پیش رو برداشتن بازیکن مقابلش را دارد.این موضوع به او کمک می کند با نفوذهایش از سمت راست و ارسال هایش از این جناح برای تیمش ایجاد موقعیت کند.

برترین بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی ۲۰۱۸


کایل واکر

واکر در جام جهانی 2018 در تیم ملی فوتبال  انگلیس در پست دفاع وسط بازی می کند این در شرایطی است که پست اصلی او در تیم باشگاهی اش منچسترسیتی دفاع راست است.این تصمیم یک ایده تاکتیکی بود که گرت سوتگیت مربی تیم ملی انگلیس آن را انتخاب کرد و جالب اینجاست که این تغییر پست جواب داده و کایل واکر در این تجربه جدیدش موفق عمل کرده است.او در 4 بازی جام جهانی، 290 پاس سالم داده و 14 بار از حریفان توپ گیری کرده است.او یک تکل موفق در این جام داشته است.

برترین بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی ۲۰۱۸

هری مک گوآیر

مدافع قدرتی تیم ملی انگلیس که توانایی حمل توپ بالایی دارد.او در دو سال اخیر در تیم لسترسیتی پیشرفت چشمگیری داشته و توانسته خود را در پست دفاع وسط تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2018 جا بیاندازد.او یک گل حساس و با اهمیت در بازی با سوئد برای تیمش به ثمر رساند و حال به دنبال تجربه فینال جام جهانی 2018 به همراه تیم ملی انگلیس است.او در طول جام 30 نبرد هوایی را پیروز شده است و به نطر می رسد گزینه اول کنترل ماریو مانژوکیچ مهاجم سر زن کرواسی در بازی امشب باشد.

برترین بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی ۲۰۱۸


جان استونز

استونر دفاع میانی تیم ملی فوتبال انگلیس علاوه بر وظایف دفاعی اش وظیفه مهم پخش کردن توپ در خط دفاعی و آغاز حملات این تیم را بر عهده دارد.او تا اینجای جام 319 پاس صحیح داده است و مربی این تیم به او در انجام دادن وظایفش اعتماد دارد.

هری کین

زننده شش گل از گل های تیم ملی فوتبال انگلیس و آقای گل مسابقات تا اینجای جام.مهاجم تیم تاتنهام تا این لحظه یکی از اصلی ترین بازیکنان تیم ملی کشورش و یکی از بهترین بازیکنان این جام بوده است.او در بازی نیمه نهایی مقابل کرواسی رقابت سختی با دجان لوورن دفاع وسط تیم ملی فوتبال کرواسی و لیورپول خواهد داشت.او در بازی تدارکاتی ماه اکتبر مقابل کرواسی 2 گل به ثمر رساند و تیش با نتیجه 4 بر 1 پیروز آن بازی شد.

برترین بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی ۲۰۱۸

انتهای پیام /

برترین بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار