همصدا با دیگر دانشجویان بسیجی انجام شد

تجمع و راهپیمایی دانشجویان ورامین در محکومیت ترور شهید احمدی‌روشن

دانشجویان بسیجی کفن پوش دانشگاه آزاد ورامین پیشوا در محکومیت ترور شهید احمدی روشن تجمع و راهپیمایی کردند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به‌نقل از روابط‌عمومی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین‌ـ پیشوا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین‌ـ پیشوا در محکومیت ترور شهید احمدی روشن همصدا با دیگر دانشجویان بسیجی، در دانشگاه امیرکبیر تجمع اعتراضی برگزار کردند.
این دانشجویان کفن پوش عکس‌هایی از شهید احمدی روشن و پلاکاردهایی در محکومیت ترور وی در دست داشتند.
دانشجویان بعد از تجمع اقدام به راهپیمایی کردند و در حالی که شعارهایی نظیر "دانشجوی بسیجی مشتاق شهادت است" و "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" سر می‌دادند، از دانشگاه خارج شدند و به سمت حسینیه امام خمینی(ره) حرکت کردند. آنها همچنین شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر انگلیس" و "هیهات منا الذله" سر دادند.
این دانشجویان تا چهارراه ولی‌عصر (عج) راهپیمایی کردند و پس از آن به صورت دسته‌های عزاداری در حالی که سینه‌زنی می‌کردند، از خیابان فلسطین به سمت حسینیه امام خمینی(ره) بیت رهبری حرکت کردند.
دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های کشور روز شنبه همزمان با اربعین حسینی، به منظور گرامیداشت یاد "شهید مصطفی احمدی روشن" از مقابل دانشگاه صنعتی امیرکبیر تجمع و به منظور تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب به سمت بیت رهبری حرکت کردند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.