محصولات چند رسانه‌ای ویژه دهه کرامت برای مخاطبان سامانه نورالهدی حرم رضوی

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت : محصولات چند رسانه‌ای دهه کرامت شامل انواع خبرنامه‌های الکترونیکی، اینفوگرافی و آثار متنوع صوتی و تصویری برای مخاطبان نورالهدی تولید و ارسال خواهد شد.

محصولات چند رسانه‌ای ویژه دهه کرامت برای مخاطبان سامانه نورالهدی حرم رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود : مخاطبین شبکه نورالهدی و علاقمندان به امام مهربانی‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت حرم مطهر رضوی جدیدترین محصولات چند رسانه‌ای نورالهدی را مشاهده کنند.

وی گفت : در ایام دهه کرامت همکاران ما در واحد نورالهدی برای پایداری بیشتر ارتباط با زائران حرم مطهر رضوی، علاوه بر حضور در شبکه‌های اجتماعی، از طریق سامانه پیامکی 30000002020 نیز با مخاطبان در ارتباط خواهند بود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت : در این ایام دفاتر نورالهدی در ورودی باب الهادی ع (صحن جامع رضوی) و پایگاه آداب زیارت همه روزه به جز جمعه‌ها آماده خدمت رسانی، و ثبت نام زائران حرم مطهر رضوی در شبکه مخاطبین نورالهدی است.


حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود : علاقمندان به عضویت در شبکه مخاطبین نورالهدی در سنین 7 تا 19 سال می‌توانند از طریق سایت razavi.aqr.ir به عضویت این شبکه درآمده و ضمن برقراری یک ارتباط مستمر فرهنگی با حرم امام رضا (ع) از مزایایی همچون دریافت رایگان نشریات نورالهدی، انواع کتاب و محصولات فرهنگی در درب منزل، حضور در مسابقات فرهنگی و دریافت جوایز متنوع نورالهدی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام // ف. ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رهرون
۲۳:۵۲ ۰۷ تير ۱۳۹۹
سلام علیکم من در نورالهدی ثبت نام کرده ام اما تا بحال چیزی دریافت نکرده ام پدرم هم یک کارگر است و نمی توانم خودم کتاب برای مطالعه بخرم اگر برایم کتاب بفرستید ممنون می شوم اگر از تبرکی های حرم هم بفرستید خوشحال می شوم.
Iran (Islamic Republic of)
نرگس محمد زاده
۲۳:۳۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
هدیه های بیشتری برای بچه‌ها بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
آیلین پوربایرامیان
۱۸:۰۴ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام اصلا برای من نمیرود