همزمان با هفته حجاب و عفاف برگزار می‌شود:

اجتماع حافظان حریم خانواده در چهارمحال و بختیاری

همزمان با هفته عفاف و حجاب، اجتماع حافظان حریم خانواده در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ امروز یکشنبه ۲۴ تیر ۹۷ به مناسبت هفته عفاف و حجاب و همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، اجتماع حافظان حریم خانواده در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

این اجتماع مردمی، ساعت ۱۸:۳۰ و با سخنرانی حجت الاسلام حبیب‎الله فرحزاد در پارک ملت شهرکرد مرکز استان برگزار خواهد شد.

زمان برپایی اجتماع حافظان حریم خانواده همچنین ساعت ۹ صبح در پارک چشمه برم لردگان، ساعت ۹ صبح در حسینیه ابوالفضل (ع) شلمزار، ساعت ۹ صبح در حسینیه محمد رسول الله (ص) چلگرد، ساعت ۹ صبح در مسجد امام حسین (ع) روستای معدن دهستان مشایخ کیار، ساعت ۱۰ صبح در مصلای امام حسین (ع) فارسان، ساعت ۱۰ صبح در سالن مهرگان اردل، ساعت ۱۷ در حسینیه ارشاد سامان و ساعت ۱۸ در پارک ملت بروجن اعلام شده است.

اجتماع حافظان حریم خانواده در شهر بن هم ساعت ۱۷:۳۰ جمعه گذشته ۲۲ تیر ۹۷ با حرکت از پارک ملت به سمت مجموعه گردشگری گرداب برگزار گردید.

عفاف و حجاب، احترام به خویشتن، حقوق شهروندی، عفاف و حجاب، مظهر وقار، آرامش خانواده، عفاف و حجاب، اصالت ایرانی، هویت اسلامی، عفاف و حجاب، جهاد کبیر، وصیت شهیدان، عفاف و حجاب، تمدن اسلامی، نیاز جهانی، عفاف و حجاب، فریضه الهی، سیره فاطمی، و عفاف و حجاب، امنیت اخلاقی، نشاط اجتماعی، عناوین روز‌های این هفته از ۱۹ تا ۲۵ تیرماه جاری است.

۲۱ تیرماه سالروز حمله عوامل رژیم سفاک رضاخان به معترضین کشف حجاب در مسجد گوهرشاد مشهد مقدس (در جوار حرم مطهر امام رضا (ع)) در سال ۱۳۱۴ هجری شمسی به عنوان «روز ملی عفاف و حجاب» و ۱۹ تا ۲۵ تیرماه امسال به منظور پاسداشت اندیشه و مقام شهدای مسیر عفاف و حجاب و پاکدامنی، به عنوان «هفته عفاف و حجاب» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش

اجتماع حافظان حریم خانواده

برچسب ها: عفاف و حجاب ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار