ستاد بزرگداشت شهدای علم و فناوری کشور در محكوم كردن ترور "شهید مصطفی احمدی روشن" بيانيه اي صادر نمود.

به گزارش سرويس علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي دانشگاه صنعتي امير كبير؛
 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

بار دیگر شهادتی افتخار آفرین و عروجی آسمانی نصیب مردمان صبور و نجیب این سرزمین شد. بار دیگر قطرات خون دانشمندی جوان، حجتی شد به سوی تمام سیاه‌رویان و خبیثان بد اندیش که بدانند راه پیشرفت و تعالی این ملت طی شدنی است و از جانب امت خداباور هیچ توقف و تعللی در آن صورت نخواهد پذیرفت.
حرکت مستمر در مسیر آرمان‌های الهی و اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی، باور همه ماست و دسیسه ها و نقشه های جبهه استکبار نه تنها در این باور خللی ایجاد نخواهد کرد که بر استحکام و استقامت آن خواهد افزود.
شهادت غرورآفرین دانشمند عزیزمان"شهید مصطفی احمدی روشن" گرچه باعث تاثر و تاسف همه ما شد و در آستانه اربعین حسینی(ع) و در سالروز شهادت شهید علیمحمدی , موجبات غم و حزن ما را سبب گردید؛ ولیکن در دل تمامی دانشگاهیان ایمان به غیب و باور به طی این مسیر را افزود.
امروز دیگر اهداف این اقدامات استکبار و عوامل آن؛ بر هیچ کس پوشیده و مخفی نیست و همه می دانند که این انقلاب آنچنان فراگیر و الهام بخش شده است که آخرین توسلات شیطان بزرگ - ترور فیزیکی و ریختن خون فرزندان علم باور این دیار- نیز به نتیجه نخواهد رسید.
ستاد بزرگداشت شهدای علم و فناوری کشور به نمایندگی از جامعه بزرگ دانشگاهیان؛ ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده آن شهید عزیز و تمامی مردم بزرگوار، مراتب انزجار و نفرت خود را از این اقدام عوامل جبهه استکبار، آمریکا، اسرائیل و انگلیس اعلام می نماید و قاطعانه اعلام می کند که با توکل به حضرت حق و در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) این راه ادامه خواهد یافت و روز به روز بر موفقیت ما و بیشرفت های علمی این ملت افزوده خواهد شد./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار