مفید بودن صنایع کوچک در اشتغالزایی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: صنایع کوچک به دلیل زود بازده بودن و ظرفیت بالای ایجاد اشتغال برای سرمایه گذاران بخش خصوصی از توجیه بیشتری برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اخلاق محمدیان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان بیان کرد: صنایع کوچک به دلیل زود بازده بودن و ظرفیت بالایی که در ایجاد اشتغال دارند برای سرمایه گذاران بخش خصوصی از توجیه بیشتری برخوردار هستند.

 وی افزود: به نحوی که 90 درصد واحدهای به بهره برداری رسیده در سطح استان در حوزه صنایع کوچک و متوسط هستند و در حال حاضر شهرک های صنعتی خوزستان سهم 26 درصدی در ایجاد اشتغال در خوزستان را دارند و 74 درصد از واحدهای صنعتی که در استان به بهره برداری رسیده اند در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مستقر هستند.

محمدیان بیان داشت: فعالان بخش خصوصی بیشترین تاثیر را در اقتصاد و اشتغال دارند که با هموارتر ساختن مسیر فعالیت این بخش، سهم واحدهای صنعتی در ایجاد اشتغال در خوزستان افزایش چشمگیری خواهد یافت.

  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در پایان گفت: به منظور تشویق سرمایه گذار برای فعالیت در شهرک های صنعتی در سال گذشته هیچ گونه افزایش بهای زمین در بیش از 90 درصد شهرک های صنعتی استان انجام نگرفت و در سال جدید نیز افزایش قیمتی در بخش واگذاری حق انتفاع زمین به سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی صورت نمی گیرد.

انتهای پیام/م

26 درصد اشتغال خوزستان در شهرک های صنعتی  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.