اهدای ۲۰۰ جلد کتاب به مراکز برتر جشنواره رضوی

معاون فرهنگی ارشاد فارس از اهدای ۲۰۰ جلد کتاب به مراکز برگزیده شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی امید بخش معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در آیین تجلیل از برگزیدگان استانی شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، گفت: تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها باید به کانون‌ها کمک کنند تا در راستای وظایفش تلاش کنند و در این زمینه دین خود را به نسل فردا ادا کنیم.

وی شرکت و همدلی در این جشنواره را رمز موفقیت دانست و افزود: تمامی شرکت کنندگان در جشنواره باید به خود ببالند، زیرا بواسطه اینکه در این جشنواره شرکت کردند به بحث مهم این جشنواره یعنی همدلی رسیده اند.

امیدبخش ادامه داد: آثار شما در جایی به واسطه اعتماد خانواده باعث شده خلق شود و برخی هم بواسطه همدلی بین شما و مربیان اتفاق افتاده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اظهار کرد: در رقابت جشنواره رضوی بازنده نداریم و همه برنده اند، زیرا کسانی که آثارشان برگزیده نمی‌شود هم در حقیقت کسب تجربه می‌کنند و تلاش می‌کنند در آینده به مقام‌های برتر دست یابند که البته به واسطه همدلی‌ها تمام این موفقیت‌ها حاصل خواهد شد.

امیدبخش، اهدای ۲۰۰ جلد کتاب به مراکز صاحب آثار برتر در این جشنواره را از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نوید داد و گفت: این اقدام در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی است و امیدواریم شاهد ترویج کتابخوانی در استان باشیم.

وی با اشاره به همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی، از همه اعضای کانون‌ها و مربیان دعوت کرد دراین برنامه مشارکت فعال داشته باشند.

مراسم پایانی معرفی برگزیدگان شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در بخش استانی به میزبانی شیراز برگزار شد.
انتهای پیام/ر

همدلی رمز موفقیت در جشنواره رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.