در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کودکان ماهشهری همچنان توسط عموی خود نگهداری می‌شوند

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: کودکان آسیب دیده ماهشهری که توسط نامادری مورد شکنجه قرار گرفته بودند، همچنان نزد عموی خود نگهداری می‌شوند.

کودکان ماهشهری همچنان توسط عموی خود نگهداری می شوندحبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: کودکان آسیب دیده ماهشهری که توسط نامادری مورد شکنجه قرار گرفته بودند، همچنان نزد عموی خود نگهداری می‌شوند و هنوز حکمی برای بازگزداندن آن‌ها به پدر و نامادری صادر نشده است.

وی در ادامه تصریح کرد: طی روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر آزادی پدر و نامادری کودکان آسیب دیده ماهشهری در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است و زمینه نگرانی فعالان حوزه کودکان را در خصوص چگونگی روند پرونده کودک آزاری در ماهشهر  ایجاد کرده بود.


بیشتر بخوانید: ناگفته‌های تکان دهنده عموی کودکان شکنجه شده ماهشهری 


معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: اورژانس اجتماعی موضوع پرونده کودکان آسیب دیده ماهشهری که از طرف نامادری خود مورد شکنجه قرار می‌گرفتند را با جدیت دنبال کرده و مددکار اجتماعی بهزیستی نیز با جدیت روند قضایی پرونده را پیگیری می‌کند.


بیشتر بخوانید: سرنوشت کودکان ماهشهری شکنجه شده توسط پدر و نامادری در هاله‌ای از ابهام 


مسعودی فرید همچنین تاکید کرد: در حال حاضر کودکان در منزل عموی خود نگهداری می‌شوند و پرونده حمایتی و تحت پوشش رفتن بهزیستی شان نیز از همان روزهای نخست به جریان افتاده است و مستمری حمایتی ماهیانه را دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: چنانچه حکم نهایی قاضی مبنی بر تحویل کودکان ماهشهری به پدر و نامادری آن‌ها صادر شود، مددکاران اجتماعی سازمان بهزیستی این پرونده وضعیت زندگی کودکان را به طور مستمر رصد می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهزیستی ، کودک آزاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار