ارزان‌ترین کشورهای جهان برای زندگی کدامند؟ +تصاویر

اگر قصد زندگی در کشورهای خارجی را دارید میتوانید بر اساس شرایط اقتصادی خود، یکی از این کشورها را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سال های اخیر هزینه های زندگی در کشورهایی نظیر ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا و فرانسه به طور سرسام آوری افزایش یافته است. اما در این بین کشورهایی هم یافت میشوند که به لحاظ اقتصادی و هزینه های معیشتی در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

اگر قصد مهاجرت و یا زندگی در کشورهای خارجی را دارید، در اینجا به چند نمونه از این دست کشورها اشاره شده است که می توانید بر اساس شرایط اقتصادی خود آنها را انتخاب کنید:

کامبوج
کامبوج اولین کشوری که ممکن است وقتی به یک بهشت گرمسیری فکر می کنید، به ذهن برسد، اما اندکی دور از دسترس است. برخلاف دیگر نقاط گرمسیری، هزینه های زندگی در این مکان بی نهایت ارزان میباشد به طوریکه یک خانه لوکس با چهار اتاق خواب و استخر تنها در حدود 600 دلار در ماه هزینه دارد.

ارزانترین کشورهای جهان برای زندگی کدامند؟+عکس

اکوادور

اکوادور از بسیاری جهات شبیه به ایالات متحده است و به همین دلیل به یک مکان تفریحی و محبوب آمریکایی تبدیل شده است. آنها حتی پول خود را از دلار آمریکا استفاده می کنند. شما می توانید به راحتی ملکی را به ارزش حدود 50،000 دلار خریداری کنید و در زمان های سفر آن را به دیگران اجاره دهید.

ارزانترین کشورهای جهان برای زندگی کدامند؟+عکس

مکزیک

اگر چه این کشور به داشتن خیابان هایی فقیرنشین شناخته شده است، اما مناطق ثروتمندی دارد که هر گونه لوازم مورد نیاز شما را فراهم می کند. شما میتوانید با پرداخت تنها 700 دلار در ماه نگران هزینه هایی نظیر اجاره ی یک خانه زیبا، غذا و گشت و گذار نباشید.

ارزانترین کشورهای جهان برای زندگی کدامند؟+عکس

آرژانتین
آرژانتین سالهاست که به کشوری توریستی شناخته شده است. این کشور همچنین دارای رستوران های فوق العاده، تاریخ غنی و مکان های دیدنی است. زندگی در این کشور چندان گران نبوده و با پرداخت 139000دلار میتوانید بهترین خانه را برای خود فراهم آورید.

ارزانترین کشورهای جهان برای زندگی کدامند؟+عکس

بلغارستان
بلغارستان دارای معماری باستانی و قدیمی است که چشم انداز فوق العاده ای دارد. در این کشور خانه ها با مبلغ کمتر از 20000دلار به فروش می رسند.

ارزانترین کشورهای جهان برای زندگی کدامند؟+عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مازیار
۰۹:۵۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۷
من یک خانه در سبلان اجاره کردم 67متر 60میلیون پیش 800هزار کرایه میشه چند به دلار؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۷:۳۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۷
حالا کجا بریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
با اين وضع دلار فكر نكنم ارزونتر از ايران خارجيا جايي گير بيارن
آخرین اخبار