هدیه زاپنی ها به مسلمانان در المپیک 2020 +فیلم

کشور ژاپن همگام با آمده سازی خود برای میزبانی المپیک 2020 طرح مسجد متحرک را آزمایش می‌کند.

ساخت مسجد متحرک در ژاپن+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛دوره بعدی المپیک قرار است تابستان دوسال دیگر در ژاپن آغاز شود. ژاپنی‌ها در حال آماده سازی زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری هرچه بهتر این رقابت‌هستند. این بار آنان به فکر ایجاد مکانی متحرک برای مسلمانان افتاده‌اند تا آنان در هر زمان که اراده کردند بتوانند فریضه نماز خود را به جا بیاورند و بدون فوت وقت به راحتی به مکانی مختص به نماز خواندن دسترسی پیدا کنند.

بازی‌های المپیک به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان شناخته می‌شود. این جشنواره هر چهارسال یک بار برگزار می‌شود.درکنار ورزشکاران مختلف که آرزوی حضور در این رقابت‌ها را دارند. تعداد بسیاری از مردم عادی نیز مشتاق‌اند تا در این رقابت در کنار ورزشکاران محبوب خود باشند و از نزدیک آنان را تشویق کنند.

در حال حاضرطرح مسجد متحرک در ژاپن اجرا شده است، باید دید این طرح تا چه حد می‌تواند نیاز مسلمانان را رفع کند، چرا که این طرح آزمایشی با هدف ارائه خدمات هرچه بهتر به گردشگران مسلمان به اجرا درآمده است .در ادامه فیلم منتشر شده از این مسجد متحرکو امکانات آن را می‌بینید:

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
عجب موجودی به این پستی که درحیوانات هم نظیرش وجود ندارد.