آغاز عملیات اجرایی آزاد راه کرمانشاه ایلام

استاندار کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی قطعه اول آزادراه کرمانشاه-ایلام با اعتبار ۱۱۲۰ میلیاردتومان از کرمانشاه تا حمیل به زودی آغاز خواهد شد.

آغاز عملیات اجرایی آزاد راه کرمانشاه ایلامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه استاندار کرمانشاه- در نشست هم اندیشی معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداریهای منطقه ۴ کشور گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، کسی که مردم را ناامید کند، در خط دشمن حرکت میکند. پس از انقلاب نظام جمهوری اسلامی خدماتی به ملت عزیز ارائه نموده است که مشابه آن در هیچ نمونه مشابه دیگری نبوده است.

 بازوند افزود:جمهوری‌خواهان آمریکا از ابتدا با برجام مخالف بودند. پس از روی کار آمدن خیلی تلاش کردند که یک اجماع جهانی علیه برجام به وجود بیاورند که در نهایت با مشاوره غلط منافقین، از برجام خارج شدند. چون تصور میکردند که به محض خروج از برجام، ایران نیز از برجام خارج شوند. اما درایت مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم باعث شد که آمریکا در این زمینه تنها بماند و رژیم امریکا به بدعهدی شناخته شود.

وی گفت:جنگ روانی و تحریم اقتصادی آمریکا علیه ایران موضوع تازه ای نیست و همیشه سعی در ضربه زدن و اختلاف افکنی در صفوف ملت ایران بوده است.

 استاندار کرمانشاه گفت:دهه هفتادی ها نسل پرسش و استدلال هستند. نمیتوانیم با زبان دهه ۶۰ با آنها صحبت کنیم.

وی ادامه داد: باید با عملکرد صحیح و امیدآفرینی میان مردم و به ویژه جوانان کشور، سرمایه اجتماعی کشور را تقویت کرد.

بازوند گفت:برای توسعه استانها، یکی از اقدامات لازم، تفویض اختیارات مدیریتی بیشتر به مراکز استانهاست. هرچند دراین خصوص شاهد مقاومتهای متعددی از طرف وزارتخانه ها هستیم.

وی بیان کرد: استانهای منطقه زاگرس این قابلیت را دارند که با کمک همدیگر یک مسیر گردشگری جدید و پویا تعریف کنند که باتوجه به ظرفیتهای موجود میتوانند یک قطب جدید گردشگری ایجاد کنند.


انتهای پیام/ز

استانهای منطقه زاگرس یک مسیر گردشگری جدیدایجاد کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.