بدرقه کاروان جانبازان قطع نخاعی به حج تمتع

کاروان جانبازان قطع نخاعی عصر امروز جمعه با حضور مسئولان بنیاد شهید به حج تمتع بدرقه شدند.

بدرقه کاروان جانبازان قطع نخاعی به حج تمتعبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم بدرقه کاروان جانبازان قطع نخاعی و ویلچری شامگاه جمعه پنجم مرداد ماه سال جاری با حضور جمعی از ایثارگران و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شد.

حسین غلامی مدیر کاروان جانبازان قطع نخاعی اعزامی به حج تمتع سال جاری، در این مراسم اظهار کرد: کاروان جانبازان قطع نخاعی و ویلچری متشکل از ۴۳ جانباز قطع نخاعی بوده و همچنین در این کاروان دو جانباز نابینا و روشندل نیز حضور دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: همسران جانبازان فوق و همچنین یک همراه مرد به ازای هر نفر از جانبازان، برای کمک به جابجایی ویلچر آن‌ها نیز در مراسم حج تمتع امسال حضور خواهند داشت.

مدیر کاروان جانبازان قطع نخاعی اعزامی به حج تمتع یادآور شد: یک نماینده از طرف حجت الاسلام و المسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، یک روانشناس، یک پزشک و همچنین یک فرد به عنوان کمک پزشک و یک مهندس ویلچر ساز، زائران جانباز حج تمتع سال جاری را همراهی می‌کنند.

غلامی اضافه کرد: با توجه به محدودیت های موجود در هتل های شهر مدینه منوره، هتل محل استقرار زائران جانباز از کیفیت مناسبی برخوردار است و جای هیچ گونه نگرانی در ارائه خدمات به این زائران وجود ندارد.

وی همچنین تاکید کرد: ویلچرهای مورد نیاز جانبازان از بهترین نوع ویلچرهای استاندارد تهیه و تامین شده و روز گذشته به همراه ۳ نفر از مسئولان بنیاد شهید به کشور عربستان منتقل شده است.

مدیر کاروان جانبازان قطع نخاعی اعزامی به حج تمتع خاطرنشان کرد: ۳ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران جانباز در مدینه در نظر گرفته شده است و خدمات متناسب با نوع نیازمندی ها به آن‌ها ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حج 97 ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار