چرخ گوشت صنعتی دست صاحبش را بلعید

بی احتیاطی مالک رستوران کبابی هنگام کار با چرخ گوشت صنعتی، موجب آسیب دیدگی انگشتان دست این مرد ۳۱ ساله شد.

چرخ گوشت صنعتی دست صاحبش را بلعیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ؛ مهدی رضایی معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت:وقوع این حادثه ساعت ۱۵:۲۰ دقیقه روز گذشته توسط شهروندان به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه ۷ به محل حادثه در یک رستوران کبابی در بلوار فلاحی واقع در قاسم آباد اعزام شدند.

وی افزود:مالک کبابی که جوانی ۳۱ ساله بود در یک رستوران کبابی مشغول کار با چرخ گوشت صنعتی بود که ناگهان دست چپ وی بر اثر بی احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی در درون چرخ گوشت صنعتی گیر کرد و انگشتان دست وی به سختی دچار آسیب دیدگی شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت:آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات امداد و نجات، بدنه چرخ گوشت را جدا کرده و پس از رهایی دست مصدوم از داخل چرخ گوشت وی را تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ دادند.

گفتنی است کارشناسان سازمان آتش نشانی همواره به خانواده‌ها و کسانی که با چرخ گوشت‌های خانگی و صنعتی سر و کار دارند توصیه می‌کنند هنگام کار با این وسیله، جانب احتیاط را رعایت کرده و از چرخ گوشت استاندارد استفاده کرده و دست خود را بیش از حد مجاز درون گلویی چرخ گوشت فرو نبرند.
 
انتهای پیام//م.چ
برچسب ها: آتش نشانی ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار