فتحی: با چند مهاجم و هافبک اروپایی تماس داشتیم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: علاوه بر تماس با چند مهاجم و هافبك اروپايى،مذاکره با چند بازيكن داخلى را نیز نظر داریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امير حسين فتحى درباره انتخاب خود به عنوان سرپرست در باشگاه استقلال گفت : انتخاب من در استقلال بر اساس مصوبه هيئت مديره بوده و به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شدم.

او در مورد اينكه چه زمانى مدير عامل باشگاه مى شود توضيح داد: پاسخ اين سوال را بايد از هيئت مديره پرسيد و اميدوارم اين اتفاق رخ دهد و ان شاالله در اولين جلسه هيئت مديره در اين باره صحبت مى شود.

او درباره وضعيت تيم فوتبال استقلال بيان كرد :در حال تقويت تيم هستيم و با توجه به پيشنهادات شفر اميدوارم نظرات او را تامين كنيم و با چند مهاجم و هافبك اروپايى تماس داشتيم و همچنين چند بازيكن داخلى مد نظر ما هستند كه اميدوارم با پيگيرى هاى لازم هر چه زودتر اين بازيكنان به تركيب تيم ما اضافه شوند.

فتحى در مورد وضعيت بدهى هاى باشگاه استقلال عنوان كرد :بدهى باشگاه بدهى سنوات است و اميدوارم با كمك دوستان ،وزارت ورزش و جوانان و اسپانسر آنها را برطرف كنيم.

او درباره تسويه حساب با سازمان ليگ و صدور کارت بازى بازيكنان توضيح داد: اميدوارم با تعامل سازمان ليگ ،فدراسيون فوتبال ،كميته تعيين وضعيت و كميته انضباطى بدهى ها را تسويه كنيم تا پرونده مفتوح در فدراسيون فوتبال نداشته باشيم.


بیشتر بخوانید:

نامه سرپرست باشگاه استقلال به تیام برای بازگشت به تهران + تصویر نامه


سرپرست باشگاه استقلال درباره ضرب الاجل سازمان ليگ براى پرداخت بدهى ها گفت : قطعا با كميته تعيين وضعيت و كميته انضباطى مذاكراتى را داريم و اميدوارم مطالبات را به سرانجام برسانيم چرا كه ما در آينده در بازى هاى آسيايى حضور خواهيم داشت و نبايد بدهى ها باعث تهديد هايى براى ما شود.

انتهای پیام/

اظهارات فتحی درباره وضعیت باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار