با حضور ابتکار و وزیر توانمندسازی زنان اندونزی؛

یادداشت تفاهم "توانمندسازی زنان و حمایت از کودکان" بین ایران و اندونزی امضا شد

یادداشت تفاهم "توانمندسازی زنان، حمایت از کودکان و تاب آوری خانواده" با حضور ابتکار و وزیر توانمندسازی زنان اندونزی به امضا رسید.

یادداشت تفاهم به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان, صبح امروز یادداشت تفاهم "توانمندسازی زنان، حمایت از کودکان و تاب آوری خانواده" با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و یوحنا سوسانا یمبسه وزیر توانمندسازی زنان وحمایت از کودکان جمهوری اندونزی به امضا رسید.

حوزه های همکاری به امضا رسیده در این تفاهم نامه  الف) گسترش و توسعه نقش و مشارکت زنان در سیاست ها و فرآیند تصمیم گیری,ب) حمایت از زنان و کودکان در برابر هر نوع خشونت علیه آنان, ج) گسترش و توسعه نقش مشارکت زنان در تجارت و‌توسعه فناوری به ویژه در زمینه های مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات, د) تقویت توانمند سازی اقتصادی زنان برای رفاه زنان و خانواده اعلام شد.

یوحنا سوزانا یم بیسه، وزیر توانمند سازی زنان وحمایت از کودکان جمهوری اندونزی در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: خیلی خوشحالم  این تفاهم نامه بین ایران و اندونزی در زمینه توانمند سازی زنان و حمایت از کودکان امضا می شود.

وی افزود: امیدوارم در آینده این تفاهم نامه با جدیت پیگیری و عملیاتی شود و‌تنها روی کاغذ نباشد.

وزیر توانمند سازی زنان وحمایت از کودکان جمهوری اندونزی گفت: ما برای سلامتی آینده کودکان کشور تمایل داریم طبق اهداف توسعه پایدار برای حفاظت از کودکان و جوانان همکاری داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار