افزایش ۸ درصدی تماس‌های مردمی با مرکز پلیس ۱۱۰

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان یزد از افزایش ۸ درصدی تماس‌های مردمی با مرکز پلیس ۱۱۰ در سه ماهه نخست سال ۹۷ خبرداد.

سرهنگ پوررفیعی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به افزایش8درصدی تعداد تماس های مرکز پلیس ۱۱۰ در سه ماهه نخست سال ۹۷ گفت: تماس و اخبار فوریتی بین ۳ تا ۱۰ دقیقه اخبار غیر فوریتی بین ۱۰ تا ۳۰ دقیقه و اخبار بررسی اطلاعاتی بین ۱۵ دقیقه تا ۱۵ روز رسیدگی می شود.

سرهنگ پوررفیعی افزود: حدود ۷۰ درصد کل تماسهای امداد خواهان با ۱۱۰ در زمینه اخذ راهنمایی ، ارشاد و مشاوره از پلیس بوده که در این دسته از تماسها نیازمندیهای پلیسی ، قضایی اجتماعی ، پاسخ سوالات ، ابهامات و مواردی که نیاز به حضور فیزیکی پلیس نمی باشد توسط اپراتوران ۱۱۰ به صورت تلفنی به امدادخواهان ارائه می‌گردد.

وی راه اندازی سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ و پیش بینی ، تهیه و تکمیل نیازمندیها و زیرساختهای مورد نیاز جهت اجرای طرح کشوری تجمیع خطوط ۱۱۰ در آینده نزدیک را از جمله اقدامات انجام شده در راستای ارتقا کیفیت و کمیت خدمات رسانی به امدادخواهان دانست.

پور رفیعی همچنین با بیان اینکه تعداد تماس های روزانه با مرکز پلیس ۱۱۰ بسته به ایام و مناسبتها متفاوت است تصریح کرد: در راستای فرهنگ سازی جامعه اقدامات مختلفی از جمله مصاحبه رادیو و تلویزیونی معاون ف. ا. استان و رئیس پلیس ۱۱۰ استان ، مصاحبه با اصحاب جراید ، نصب بنرهای تبلیغاتی در معابر شهری در رابطه با موضوعات مرتبط با ۱۱۰ از جمله تبلیغ سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ ، توزیع بروشور تبلیغاتی در مراسماتی مانند نمازجمعه و غیره ، سخنرانی آموزشی و تبلیغاتی ۱۱۰ در مدارس ، مساجد ، دانشگاه ، اصناف ، روستا به صورت مستمر انجام می شود.

انتهای پیام/ ا

راه اندازی سامانه پیام کوتاه  ۱۱۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.