سجادی: آمار تعداد نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی به زودی اعلام می‌شود

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: ثبت‌نام همه افراد اعزامی مانند خبرنگاران، مربیان وورزشکاران انجام می‌شود و آمار دقیق روز جمعه اعلام خواهد شد.

سجادی:آمار دقیق تعداد نفرات اعزامی  روز جمعه اعلام می شودبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا درمورد تعداد نفرات و رشته‌های اعزامی به این دور از رقابت ها، اظهار داشت: ثبت‌نام همه افراد اعزامی مانند خبرنگاران، مربیان وورزشکاران انجام می‌شود و آمار دقیق روز جمعه پس از کنترل و ثبت‌نام نهایی اعلام خواهد شد چراکه این آمار‌ها تغییر می‌کنند و معیار اصلی ما ثبت‌نام نهایی و دریافت آی‌دی‌کارت‌ است.

او در ادامه گفت: ملی پوشان ورزشکار خانم در رشته‌های تیروکمان، بسکتبال سه به سه، دوچرخه، سوارکاری، شمشیربازی، کبدی، کاراته، کوراش، جوجیتسو، جودو، پنچاک سیلات، سامبو، ووشو، اسکواش، تنیس روی میز، تکواندو، دوومیدانی، قایقرانی، تیراندازی، تنیس و سنگ‌نوردی در این دور از بازی‌های آسیایی حضور دارند.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا درباره تدابیر اندیشیده شده جهت به وجود نیامدن مشکلات دوره‌های قبل گفت: جلسات زیادی را با فدراسیون‌ها برگزار و همه موارد گوشزد شده است در کارگاهی نیز که به طور عمومی با سرپرستان و مربیان داشتیم نکات مورد نیاز گفته شده است و با تدابیر اندیشیده شده مشکلی پیش نخواهد آمد.

او درباره اعتراض برخی روسا مبنی بر علت نبودشان در کادر سرپرستی اذعان داشت:هیچ یک از روسای فدراسیون‌ها نمی‌توانند همزمان دوکار سرپرستی را انجام دهند چراکه برخی از آن‌ها باید کنار تیم باشند و عده‌ای دیگر نیز سرپرست هستند و گروهی نیز تیم‌شان را همراهی می‌کنند که همین موارد سبب می‌شود نتوانند سمت دیگری در کاروان داشته باشند.

او همچنین درمورد پیش‌بینی‌اش از مدال‌های کسب شده ایران دربازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت: در جلسات که در ستاد برگزار شد تمام فدراسیون‌ها پیش‌بینی‌های خود را گفتند. من نیز در جلسات گوناگون درمورد مسائل گوناگون با فدراسیون‌ها مذاکره داشته ام و پیش بینی‌هایم را نوشته ام. در کل باید گفت: مجموع مدال‌ها و مرغوبیت آن هااز دوره قبل بهتر خواهد بود.


بیشتر بخوانید:سلطانی فر: حضور در شان و با آبرویی در جاکارتا خواهیم داشت


سجادی افزود: فهرست‌ ورزشکاران از فدراسیون‌ها گرفته شده است، نفرات اصلی مشخص شده اند و جمعه لیست نهایی بسته خواهد شد. دو رشته ووشو و بوکس تعدادی از ورزشکاران خود را کاهش دادند. برنامه مسابقات برخی از رشته‌ها نیز اعلام نشده است که این مورد را نیز پیگیری خواهیم کرد. تغییر زمان زیادی در اعزام داشته ایم و این موضوع نیز از سختی‌های کار ما است با این حال کار‌ها را پیش برده ایم و تا کنون تمامی بلیت‌ها گرفته شده و مشکلی وجود ندارد.

او درباره پاداش ورزشکاران در بازی‌های اسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ گفت: پاداش‌ها تغییری نخواهد کرد و آنچه تصویب شده پرداخت می‌شود. تصمیم بر این است که در مراسم عید قربان و عید غدیر که ۳۱ مرداد و ۸ شهریور است در جاکارتا و پالمبانگ پاداش‌ها و تقدیرنامه را به ورزشکاران اهدا شود و برنامه‌های هنری و فرهنگی مطلوبی برای ان‌ها برگزار شود.

سجادی درمورد تیم فوتبال امید و تعداد کاروان اعزامی اذعان داشت: کار کارشناسی برای اعزام تیم انجام شده است و تیم در حال اعزام است باید برایشان آرزوی موفقیت و پیروزی کرد. تاج نیز اعلام کرده است که هدف ما المپیک ۲۰۲۰ است، به همین خاطر تیم زیر ۲۱ سال اعزام شود، هیچ کس نیز اعتراضی نداشته استو تصمیم نیز تغییری نکرده است.

سجادی گفت: مدیری که دغدغه نداشته باشد خواب است با این حال من کارهایم طبق یک برنامه ریزی دقیق مشخص است و همکاران توجیه هستند و مسائل را پیش‌بینی شده است و هر هفته نیز جلسه‌ای برگزار کرده ایم، اما مشکلات بخشی مربوط به ما و بخشی مربوط به کشور میزبان است که سعی شده است موضوعات با میزبان حل شود. در جلسه مقدماتی که با حضور همه کشور‌ها برگزار شد در بسیاری از بخش‌ها به کشور میزبان ایده دادیم. کشوری‌هایی مانند کره، ژاپن و چین همواره میزبان بوده‌اند و نباید نگران بود. اما کشوری مانند اندونزی سال‌هاست میزبان نبوده و مسابقات پراکنده‌ای را میزبانی کرده‌اند و کار برای ما هم سخت است، اما ما با برنامه ریزی‌هایی دقیق کار‌ها را سازماندهی کرده ایم.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتادرمورد اعزام تیم ملی هندبال برای اردوی تدارکاتی به جای اندونزی به مالزی اظهار داشت: قرار بر این بوده است که دهکده بازی‌ها ۱۲ مرداد آماده و ۱۷ مرداد تحویل داده شود بر این اساس ما نیز برای هندبال ۱۵ مرداد بلیت گرفتیم، اما میزبان مسابقات این تاریخ ار به نوزدهم تغییر داد و سبب شد برنامه‌های ما تغییری کچک داشته باشد.

انتهای پیام/

اظهارات سجادی درباره کاروان اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار