اولویت اعطای مجوز کنسرت به بومی ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: صدور مجوز برای برگزار کنندگان بومی کنسرتهای موسیقی در اولویت است.

اولویت اعطای مجوز کنسرت به بومی هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیرضا درویش نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه برگزاری کنسرتهای موسیقی در شادابی و نشاط اجتماعی نقش بسزایی دارد افزود: برگزار کنندگان بومی کنسرتهای موسیقی در اولویت هستند.
وی ادامه داد: با کسانی که در مورد کنسرت موسیقی مشکل و یا شبهه ای دارند مذاکره کرده و آنها را متقاعد می کنیم.
وی اضافه کرد: در راستای تسهیل و شتاب گرفتن اعطای مجوز اجرای کنسرت موسیقی در شهرستانها به روسای اداره ارشاد همان منطقه واگذار شده است.
وی به نبود شرکتهای تخصصی اجرای کنسرت موسیقی در همدان اشاره کرد و افزود: شرکتهایی باید در این رابطه ثبت شوند.
درویش نژاد به کمبود سالنهای استاندارد موسیقی در همدان اشاره کرد واظهار داشت: این استان از زیرساختهای خوبی برخوردار است و رفع نواقص موجود در دستور کار قرار گرفته است.
وی مردم محوری را یکی از اهداف فعالیتهای فرهنگ و ارشاد بیان کرد و افزود: مردم همدان باید در تمام رویدادهای هنری و فرهنگی سهیم شده و تصدی گری دولتی کاسته شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد: در این راستا باید به انجمن های صنفی و تشکل های ادبی و هنری توجه و اعتماد سازی انجام شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به پیشینه غنی و تاریخی همدان گفت: از شهری که بنیان گذار تمدن ایران است، انتظار های بسیاری می رود.
درویش نژاد به حفظ کرامت خبرنگاران و حمایت حقوقی از مطبوعات و رسانه ها اشاره کرد ویاد اور شد: درصدد هستیم دغدغه های معیشتی و صنفی خبرنگاران همچون مسکن و بیمه با حمایت دیگر مسئولان مرتفع کنیم و فضایی آرام و امن برای فعالیت این قشر اثر گذار فراهم کنیم.
وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در مورد کمبود و افزایش قیمت کاغذ گفت: تهیه کاغذ درد مشترک مطبوعات کشور است و نیاز به پیگیری در هیآت دولت دارد و ما نیز مشکلات نشریات محلی و سراسری را پیگیری و انعکاس می دهیم.
وی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را برند همدان اعلام کرد و گفت: نمایش های قوی و پرمحتوا باید تولید شود و تئاتر بیش از گذشته در سبد خانوار همدانی جای بگیرد.
این مسئول با اشاره به اینکه انسجام دربین دستگاه های فرهنگی باید افزایش یابد اضافه کرد:یکی دیگر ازاهداف ما توجه به پژوهشگران در فرهنگ هنر است و از پژوهشگرانی که در حوزه هایی از حمله قرانی,کانون مساجد,موسیقی,تئاتر و همه بخش هایی که مرتبط با ارشاد اسلامی باشد. بهرمند می شویم و از انها حمایت میکنیم.
درویش نژاد با بیان اینکه رفع دغدغه خبرنگاران یکی از هدف های اصلی نا است , ادامه داد:بدنبال ان هستیم که برای کمک به معیشت خبرنگاران تسهیلات ارزان قیمت فراهم کنیم که دچار نظام سخت بانکی نباشند همچنین پیگیر این موضوع هستیم که به انان زمین واگذار کنیم که مشکل مسکن انان مرتفع شود.
مدیر کل ارشاد اسلامی همدان با اشاره به اینکه از جایگاه حقوقی و از کرامت مطبوعات دفاع میکنم بیان کرد:درد رسانه را میدانم چون خودم یک رسانه ای بودم.
انتهای پیام/ج


اولویت اعطای مجوز کنسرت با بومی ها است

برچسب ها: کنسرن ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.