سامسونگ Galaxy Tab S۴ خود را برای رقابت با آیپد پرو روانه بازار می‌کند

سامسونگ اعلام کرد آخرین تبلت خود یعنی گلکسی تب اس ۴ را معرفی کرده است که مانند اپل به عنوان جایگزینی برای رایانه با بهره‌وری بالاست.

سامسونگ Galaxy Tab S4 خود را برای رقابت با آیپد پرو روانه بازار می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تبلت جدید سامسونگ از پورت دی‌ای‌ایکس(DEX) پشتیبانی خواهد کرد. دی‌ای‌ایکس(DEX) یک پورت اتصال است که به صاحبان گوشی‌های سامسونگ و تبلت‌ها، امکان می‌دهد صفحه کلید، موس و مانیتور را از طریق یک پورت یو‌اس‌بی سی به دستگاه خود وصل کنند. سامسونگ تبلت خود را همراه با یک صفحه کلید کتابی 150 دلاری عرضه می‌کند. این صفحه کلید از طریق دی‌ای‌ایکس (DEX) به تبلت وصل می‌شود تا آن را مانند یک رایانه شخصی در خدمت کاربران قرار دهد.

این تبلت همانند سری‌های قبل با قلم اس پن همراه است. با این قلم می‌توان یادداشت برداری و یا کشیدن نقاشی را تجربه کرد. از ویژگی‌های سخت افزاری آن می توان به نمایشگر سوپر آمولد 10.5 اینچی با رزولیشن 2560*1600 به نسبت 16:10 اشاره کرد. حاشیه این تبلت نسبت به سری‌های قبل کمتر شده و دکمه هوم(Home) نیز در این سری جای نگرفته است.

سامسونگ Galaxy Tab S4 خود را برای رقابت با آیپد پرو روانه بازار می‌کند

تب اس 4 از اسکن چهره وعنبیه چشم بهره می‌برد؛ ابزاری که می‌توان از آن برای افزایش امنیت تبلت استفاده کرد. این سری از تبلت‌ها دارای دو مدل 64 و 256 گیگابایتی هستند که قیمتی 650 و 750 دلاری خواهند داشت  در مورد میزان شارژ نیز سامسونگ اعلام کرده است که عمر باتری این سری 16 ساعت خواهد بود.

سامسونگ Galaxy Tab S4 خود را برای رقابت با آیپد پرو روانه بازار می‌کند

این تبلت توان پردازشی خود را از اسنپدراگون 835 می‌گیرد و ظرفیت باتری 7300 میلی آمپرساعت برای آن در نظر گرفته شده است. سامسونگ امکانات عکس‌برداری مناسبی را برای این سری انتخاب کرده است، دو دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو و عقب بهترین انتخاب برای تب اس 4 خواهد بود. سامسونگ گلکسی تب اس 4 ، با اندروید 8.1 آوریو و 4 گیگابایت رم از روز 10 آگوست ( 19 مرداد ) عرضه خواهد شد.

در ادامه فیلمی در مورد Galaxy Tab S4 مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: سامسونگ قصد عرضه نسخه جدیدی از سری Galaxy A دارد؟ 


انتهای پیام/

پرچمدار جدید سامسونگ رقیبی جدی برای آیپد پرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار